Niin minulla on nyt ilmennyt osassa peleistä outo ongelma, mitä en saa itse ratkaistua. Annetaan nyt esimerkiksi Sims 2 pelin ongelma. -pelissä surkea kuva (sumuinen ja epäselvä) -ei saa vaihdettua pelin asetuksista kuin näytön taajuutta -peli tökkii jatkuvasti n. 0.5s kuvan jumiutumisia Siinä nyt pahimmat virheet mitkä häiritsee eniten. Koneen osat: Raato PNY:n valmistama 7850 AMD FX 6200 8Gb Kingstonin muistia Asusin M5A78L/USB3 emolevy Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurin uusimpaan versioon sekä biosin. Pienet kellotukset on prossussa sekä näytönohjaimessa. Lämmöt ei karkaa liian korkeaksi kun on pelit ja rensselit pitämässä osat viileänä. Tämä "vika" ei esiinny uusimmissa peleissä, ainoastaan näissä hiukka vanhemmissa. Joku jos keksii antaa jotain vinkkiä miten saan pelit taas näyttämään siedettävältä niin hyvä olisi. Tai sitten onvaa ostettava uusi kone
ainakin sims 2 koodaus on ollu aina niin huonoa että näitä bugeja löytyy hieman hitaammilla HDDlleilä, varsinkin jos pelissä on kaikki lisäosat (Jaksanut) Päivittää source: oma kokemus mitä muita pelejä jumii? Bios päivitys?
No joo huomasin, että Win 7 ilmoitti Sims 2 uudelleen asennuksen jälkeen, ongelmia yhteensopivuudessa on löytynyt. Lähinnä kaikki tämmöiset höpöhöpö pelit ei toimi kunnolla, laitetaan nyt lisä esimerkiksi Rollercoaster 3, Age of Empires 2... Kaikki pelit on asennettu OCZ Agility 3 SSD asemalle, joten siltä puolelta ei pitäisi mitään jumituksia tulla. Luulisi, että ei tuo emolevyn sata 3 puute pitäisi kuitenkaan vaikuttaa noin paljon pelien sujuvaan toimintaan. Bios on myös päivitetty uusimpaan versioon, vakautta on tullut lisää sen asentamisen jälkeen. Pelien kaatuilut loppuivat kuin seinään. Toisaalta Crysis, Far Cry, Rise Of The Triad sun muut tälläiset uudemmat pelit toimii kuin unelma. Tiedä häntä vaikka tekniikan kehitys olisi ajanut ohi tuonkaltaisten pelien, että eivät yksinkertaisesti toimi kunnolla tämänpäivän koneissa. Ai niin, ei tämmöinen karski mies tuollaisia höpöhöpö pelejä pelaa vaan emäntä lähinnä. Olisi hyvä saada pelit toimimaan niin saisi päivässä edes hetken levähtää naisten vouhotuksilta Ei minulla muuta lisättävää nyt ole