8800gt:llä on crysikseen asti pelattu ja nyt kun näitä uusia vaativimpia pelejä alkaa tulemaan, mm crysis 2? niin olisi kiva saada semmoinen täysillä pyörimään. Omistan e8400 prossun kellotettuna 4,1 ghz sekä 24 tuumanen on näyttöni. Nyt kysynkin siis teidän mielipidettä, kannattaako ostaa uusi näyttis nyt kesällä, vai kenties odottaa ensi vuodelle atin 6000 sarjalaisia? Oletan että tänävuonna ei ole tulossa mitään uusia näytönohjaimia, korjatkaa jos olen väärässä? Jos nyt lähtisin tänäkesänä sitä näyttistä ostamaan niin tarkoitushan olisi kyseisellä kappaleella pelata ihan useampikin vuosi, ainakin kaksi vuotta
Onko sinulla nyt jokin peli, joka ei pyöri riittävän hyvin? HD 6000-sarjastahan on jo huhuja. Huhujen mukaan HD 6000-sarja tulisi loka-marraskuussa. Ajankohta johtunee lähestyvästä joulusta. Itse uskon tuon olevan mahdollista, tai viimeistään ensi vuoden keväällä. Sinuna odottaisin HD 6000-sarjaa. Saat paljon isomman tehoeron 8800GT:hen nähden, kun siirryt 6000-sarjaan. Oma suunnitelma on siirtyä 4890-kortista sitten 6000-sarjaan.
Itse luin äsken eräältä saksalaiselta sivulta että olis tullu melko ''varmaa'' tietoa että siirtyy ensi vuodelle http://forums.pureoverclock.com/showthread.php?t=7380 Nimittäin tuolta. Ja kyllähän ne pelit pyörii, mutta ei täyzii!