Kerron tässä oman tarinani saamastani kohtelusta ostamisen aikana. Lauantaipäivä ja vanha pöytäkone ei lähtenyt enää toimimaan. Piti kaivaa vielä vanhempi kannettava esiin ja etsiä netistä sopivaa konetta tilalle. Löytyihän se ja ei kun Roihupellon teoll.alueelle kauppoja tekemään.MikroMajan nettikauppa kertoi selkeästi, että kyseistä konetta on varastossa. Liikkeessä sitten selvisi, että ei niitä olekaan valmiina, vaan kone pitää rakentaa. Tilasin siis uuden koneen. Odotin seuraavan viikon perjantaihin ja soitin liikkeeseen. Ei kuulemma ollut prossua ja koteloa varastossa ja pitää nyt odottaa seuraavaan viikkoon. Eipähän myyjälle tullut mieleen soittaa ongelmasta aikaisemmin. Asiakkaan piti kysellä. Seuraavan viikon tiistaina soitin uudelleen ja nyt oli vuorossa puuttuva Blue Ray ja edelleen kotelo. Molempien toimitusaika kuun loppupuolella, siis 3 viikon kuluttua! Päätin käydä myymälässä ja siellä sovimme, että kotelo saa olla joku muu, kuin tilattu ja blu-rayn tilalle DVD. Sopivat tavarat löytyi ja lupaus, että on valmis loppuviikolla. Tänään, siis perjantaina ei kuulunut mitään, joten soitin liikkeeseen. Testissä oli todettu emon olevan viallinen ja tietenkään sitä ei ollut varastossa. Menee ensi viikon puolelle.Siis aikaa kulunut 2 viikkoa. Taaskaan kukaan ei soittanut, vaan yhteydenpito oli jätetty asiakkaalle. Koko tämän 2 viikon ajan liikkeen nettikaupan puolella lukee konepaketin kohdalla varastossa. Nyt siis elän toivossa, että jospa vihdoinkin, kun kolmas viikko alkaa, saisin uuden koneen. Kertokaapa muutkin kauppojen kanssa sattuneista ongelmistanne.