oon 14, ja oon säästänyt nyt jo aika paljon rahaa, ja jonkun ajan päästä olisin valmis käyttämään vähän yli tonnin rahaa uuteen koneeseen. Olin näytönohjain osastolla kyselemässä hyvistä peli näytönohjaimista. Ja nyt jos joku vois lähettää linkkejä aika hyvistä tietokoneista jossa on hyvät näytönohjaimet jne saa olla pikkasen yli tonnin, ehkä parisataa yli. kiitoksia kaikille vastaajille
onko kyseessä pelkkä keskusyksikkö vai kuuluko tohon hintaan myös näyttö + äänentoisto + näppis+ hiiri?
Vaikutti vähän esseeltä tuo aloitus. Tosiaan juu kerroppas mitä siihen pakettiin pitäis kuulua. Hyviä ohjaimia ovat esim: ATI 3850 Nvidia 8800GT 512
Jimm`s Pc-store katsoppas sieltä. Parhaita koneita ainakin omasta mielestä noi Jimm`s Pc-storen koneet.
osta prossa Q6600 2.40 XFX 8800 ultra P5K emo DVD asema Kingston 1024MB x 2 Sonata 3 ja joku 250 GIG kovalevy siinä noin 1400€ ehkä
Tässä olisi loistava paketti tuolle budjetille. E: Ja voisi ottaa vielä toisenkin 2GB:n kamman. E2: Ja noista CD/DVD asemista en tiedä mitään joten tuo mikä on tuossa paketissa saattaa olla surkea.
Tjaa... Pelkällä Samsung 52x/32x/52x+16x IDE CD-RW/DVD Combo:lla ei pahemmin pelejä pyöritellä... Kasaamassa ite, vaiko kloonia ostamassa. Itse ehdoittaisin seuraavaa kokoonpanoa. Prossu: Intel C2D E6759 Näyttis: nVidia 8800 Gt/G92 GTS Muistia se 2-4Gt Emo: Abit IP35 Kovo: Samsung T166 500Gb Sitten joku koppa-poweri, ja joku kirjoittava DVD-asema.
Prossu: E8400 Emo: Abit IP35-E Näyttis: 8800GT/HD3870 Muistit: 2-4gb jotain laatu muistia esim: A-Data, G.Skill, Buffalo, Corsair.. Kotelo: Antec Sonata III (500w)/Antec P182 ja vaikka Corsair HX520w poweri siihen, budjetista riippuen. Kovalevy: Samsung t166 320/500gb CD/DVD Asema: Samsung 20x DVD+/-RW Dual Layer Siinä olis nyt jonkin lainen paketti. Käyttiksen saat valita oman mielesi mukaan. EDIT: TYPO, ja jos otat 4gb muistia, niin ota 64 bittinen käyttis että saat kaikki muistit käyttöösi!