ostatteko pelinne netistä?

Discussion in 'PC:n pelit' started by kumipuu, Oct 20, 2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

itse en osta koskaan, koska paikkakunnalla on marketteja joista pelit saa halvemmalla. toki käyn paikallisessa peliliikkeessäkin, kaikkea kun ei markettien hyllyiltä löydy. ostin alias ja second sight pelit ps2 versiona 4.99e kpl ja peliliikkessä ne maksoi käytettynä molemmat 39.90 kpl. moni asuu pienellä paikkakunnalla ja siksi joutuvat pelinsä ostamaan netistä, koska paikallinen supermarket onkin ruokakauppa.tosin peliliikkeen netistä saa pelit monesti halvemmalla kun paikanpäältä, koska nettikauppa on nettikauppa ja myymälähinnat ovat monesti erikseen. mutta jos tarpeen joskus, niin tilaan pelit sähköpostilla ja kävelen 200 metriä ja ostan pelit.

2. BIGdane

BIGdane Regular member

Trophy Points:
    26
    sillonko ostan niin netistä tai alelaarista riippuu vähän hinnasta ja alelaarista ei aina löydy kuitenkaan.

3. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Trophy Points:
    68
    Olen ostanut yhden kerran elämäni aikana pelin netin kautta. Player One:sta, Crimson Skies lähti halvalla. Pelin lähetys sun muut onnistui hyvin joten voisi sieltä useamminkin ostella pelejä, kun ei kauppaankaan jaksa raahautua. Lähin kauppa jossa myydään pelejä on 27km päässä..

Ed: Oikeinkirjoitus on yllättävän vaikeaa.

Last edited: Oct 20, 2005
  4. kumipuu

kumipuu Guest

oikein kirjoitus yllättävän vaikeaa? mulla se on vaikeaa, en ole oppinut kirjoittamaan oikein, ja se onkin mun häpeä. toivottavasti se ei haittaa hirveesti?

5. jklockars

jklockars Regular member

Trophy Points:
    26
    Riippuu hinnasta. Asun kyllä pelikauppojen lähellä, mutta joskus nettikaupasta saa halvemmalla. En yleensä ryntää suinpäin kauppaan ostamaan hyvältä kuulostavaa peliä vaan kyllä haluan ensin testata. Hyvänä esimerkkinä medal of honorin pacific assault. Olen pelannut aikaisemmat mohaat läpi mutta pacific assaultin demoa kokeillessa todella petyin. Hyvä peli mennyt pilalle liian yrittämisen takia. Peli jäi ostamatta ja hyvä niin. Odotan että olisi aikaa testata call of duty 2 demo, jotta tietäisi kannattaako ostaa. Odotan todella peliltä enemmän kuin mohpa:lta.

6. JANNE300

JANNE300 Member

Trophy Points:
    11
    netistä

7. Tinde999

Tinde999 Guest

Nettikaupoista tulee kätevästi..

Share This Page