Moi, Olen kasaamassa pelikonetta tuttavalle. Olen katsonut seuraavaa kokoonpanoa n. 600e Käyn tässä myös läpi vaihtoehtoja ja jos jollain on myynnissä vastaava tai parempi kokoonpano käytettynä mieluiten halvemmalla olisin kiinnostunut. Niko
Mode edit IlmoPJ, linkit huutokauppoihin tai muihin myyntipalveiluihin on kielletty. 6) Kaupankäynti tapahtuu AfterDawnin sivuilla, eli linkit esim. huutokauppasivuille tai muille forumeille ovat kiellettyjä. Tuollainen löytyisi. Voin postittaa.
Moro! Onko kone löytynyt jo? Mulla olis tälläinen myynnissä. Suoritin: AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W Erillinen tuuletin: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2 Emolevy: Gigabyte GA-970A-DS3 AM3+ DDR3 SATA6 Näytönohjain: Asus AMD HD7850 DCII V2 2GB GDDR5 PCI-E 3.0 WLAN- verkkokortti: Asus PCE-N53 kaksitaajuuksinen N600 PCIe Muisti: Kingston Hyperx 8GB 1600MHZ DDR3 (2x4GB) Kotelo: Antec One Hundred Gaming Case Virtalähde: Zalman ZM600-GT 600W Kovalevy: Seagate Spinpoint F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm Levyasema: Asus DRW-24B5ST 24X DVDRW Black SATA Nero 10 Käyttöjärjestelmä: Windows 8 64-bit (Aito ja oikea!) Takuuta ei ole missään muussa jäljellä kuin verkkokortissa kun vasta hankin sen Tollanen paketti olis tarjolla. Pelit pyörii loistavasti ja pyytäisin 600€. On kuitenki melko uudet osat ja vuoden vanha kone.