elikkäs hakusessa olis ps3 tai xbox360 konsoli + pelit...tarjotkaa kaikenlaisia paketteja ja kuitit olisi hyvä olla mukana. Ei mielellään kovinkaan vanhoja koneita ja xbox 360 falcon tai jasper emoilla. jos hinta on kohtuullinen niin ostan kyl pois
Mulla olisi ps3 80G 4kk vanha, eli 8kk takuuta jäljellä. 2 aitoa ohjainta. 7 peliä: buzz special edition +4 ohjainta, abba singstar + 2 mikkiä, soul calibur iv, assassin's greed platinum, motorsport; pacific rift, lord of the rings; conquests, star wars; the force unleashed. Pelit ovat myös uusia, muutaman kerran kokeiltu. paketin aito hinta on n.800, mutta 500e lähtisi (+postit), noutaakin saa. ilmoittele jos kiinnostaa *edit:Q / sähköpostiosoitteet kielletty*
Hei! Vieläkö konsolia haet? Minulla olisi tarjota Sony PS3 pelipaketti, joka sisältää: - Itse konsolin + tarvittavat johdot - DualShock ohjaimen + laturin - Pelejä: - Singstar: Abba, Singstar Vol. 2 + mikit - Motor Storm - Pacific Rift - Battlefield - Bad Company - Buzz! + langattomat ohjaimet - Taisi tuolla joku leffakin olla! Tarjoa jotain, niin katsotaan jos konsoli lähtisi sinulle.
Pari kuukautta vanha xbox 360 myynnissä. Pelattu varmaan alle 15 tuntia. Tarkemmat tiedot tuolta--> http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=38792 Tarpeettomana hintaan 200 euroa + pk. Mukaan myös joku LOTR RTS-peli ja DVI-kaapeli.