Olisin kiinnostunut ostamaan s939 emolevyjä ja sopivia prossuja,Myös Intel pentium 4 prossuille sopivia emolevyjä(s478,s775 jne...ja prossuja).Periaatteessa kaikki käy,kunhan on täysin toimivia ja ei ole hinnalla pilattu.Myös keskusmuistit,ide/sata kovot,dvd-asemat,vanhempia näyttiksiä,kotelot(ei uusia kalliita,vaan vanhempaa kamaa) ja uudempiakin komponentteja,kuin mitä nuo voi ehdottaa.Eli täytyy olla täysin toimivia,ei hinnalla pilattu(halpoja,hinnasta voi sopia erikseen sitten,vaikka yv:llä).Voin myös ottaa vastaan lahjoituksia(jos vain löytyy vielä mukavia ja anteliaita ihmisiä).Otan vastaan kierrätykseen osia/komponentteja,toimivaa elektroniikkaa(myös kännyköitä,rikkinäisiä tai ehjiä).Jos oulusta löytyy,niin se olisi hyvä juttu,koska ei tarvisi maksaa postikuluja(mieluiten Oulusta).Minulle voi tuoda tai noudan,mikäli saan kyydin hommattua,että voin itse hakea.Elikkäs tämmöstä tällä kertaa. Kiitokset etukäteen,jos vastauksia/viestejä tulee Edit: Uppia,Uppia
Multa löytyis S939 Athlon 64 2200+ (en ihan varma), 3kpl 256mb 133mhz? SDRAM, 20gb western digital IDE-kovo ja 2kpl disketti asemia. pistä yv jos kiinnostaa.
mulla on htpc emolevy joku fujitsusiimens + Pentium 4 2.8ghz + 512 mb ddr2 ram. ois kiva saada pois pyörimästä tuolta!! Laita yv niin voin passaa kuvia tai jtn!
Itseltä löytyy seuraava setti: ASUS A8N32-SLI Deluxe (s939) Opteron 180 Tuplaydinprosessori 4x1Gt Kingston HyperX DDR400 Pistä tarjousta tulemaan yksityisviestitse niin katsotaan.