ostin ton battlefield 1942kkosen ja oon asentanu sen asensin pelkän sen 1942 en valinnu muita no... sitte ku olin asentanu sen nii painoin siitä pika kuvakkeesta nii se aukes se logo ja oli jonku aikaa sit tuli koneen ruutu mustaks ja sit työpöytä tuli takas näkyvii eikä käyny mitää voisittepa auttaa kiitos vastauksista
Laita hieman tietoa koneestasi.Oletko päivittänyt tuon ko. pelin? siihen tullut aika liuta päivityksiä.
en oo päivittäny oota... 5,98 GT:tä vaan mun konees vapaana 1,51gt voin poistaa jos se siitä riippuu muuta en tiiä oikee ku en osaa kattoo siis koitan laittaa toho mun toisee kompyytterii ku täs on mandriva linux
Tuossa on vaihtoehtoja monta missä vika voi piilla. Minun veikkaukseni on että koneessasi ei vain yksinkertaisesti riitä potku.
ok kyllä tossa ainaki kaikki sega rally,colin mcrae unreal tournament code name eagle half life uplink ynnä muut... toimii
Laitas vaikka nämä tiedot niin voidaan katella että riittääkö se potku prossu: näyttis: muisti: Jos et itse tiiä niin lataa Everest http://www.majorgeeks.com/download4181.html
tuo ei kyllä hirveesti kerro mitään, mutta toi näyttis on integroitu, ja se meinaa sitä että se on TODELLA huono pelien pyörittämistä ajatellen... toi prossu kyllä on aika oleellinen tieto koneesta. ilmeisesti sulla kuitenkin on aika vanha kone, joka on vaan yksinkertaisesti liian vanha pelaamiseen.....
Ja tuo muisti ei ole sama kuin kiintolevytila. Keskusmuistia tuskin koneesta löytyy yli 5 gigaa. Kyllä sekin on aika ratkaiseva asia pelien toimivuudelle.