mikä tossa olisi syynä,kun outlook express palauttaa viestit joillekkin lähettäjille ja joiltakin tulee läpi?lisäksi miksi web proxy ja iexplore välillä ilmoittavat että "laiton toiminto" ohjelma lopetateaan,sulje ohjelmat ja käynnistä kone uudelleen...ja yleensä se ei onnistu silloin kun nappia painamalla...anteeksi jos nää kuulostaa hölmöiltä,mutta hölmö olen minäkin
Väärä alue. Adaware/spybot ajettu? Virustarkitus tehty? Mailin palautuminen on yleensä kiinni mailipalvelimesta ellei ole itse jotain palauttajaa kyhännyt(esim lomavastaaja).
adawaren ajan joka päivä,pandan titaniumin myös...spybotteja en ole ajanut.eli jos meili palautuu lähettäjälle,vika ei ole minun koneessani vaan lähettäjällä?niin...mitenkäs spybot juttu tehdään...?
spybot siis on suunnilleen samanlainen ohjelma kuin adaware, välillä toinen ohjelma ei vaan löydä kaikkea jonka toinen löytää. Kun se maili tulee takaisin niin siinä kyllä yleensä lukee syy miksi se on tullut takaisin(mailer daemon:ien ilmoituksen ovat kohtuu selväkielisiä nykyään).
hain tuon spybotin ja ajoi läpi.kuten sanoin ad aware ei löytänyt mitään,panda ei,mutta spybot löysi 122 juttua alexiaa olikohan sellainen kuin atlantic a,ja dialereita jne.nyt olen kuormittanut aika lailla ja vielä pelittää...kysyn mitä luki palautuneiden mailien saatteena.olen kiitollinen,olen huomannut muiden saaneen sulta apua ja nyt olen minäkin listalla...kiitos