Joka kerta, kun käynnistän Outlook Expressin, se antaa seuraavan vikailmoituksen: Miten tän tarkistuksen saa pois? Eniten tossa mua haittaa se, että se vie suorituskykyä ja hidastaa Outlookin käynnistystä.
Niin, tuohan ei ole sitten Outlook Express. Miten suljet Outlookin? Eli kai suljet sen esim. ennen kuin pistät koneen sammuksiin? Mikä Office-versio sinulla on koneessa asennettuna?
2007 versio. Joo, ei oo Outlook Express, vaan Outlook vain. En oo oikeen mikään asiantuntija näissä. Pari päivää sitten mulle kävi niin, että Outlookki zippasi, koska tuli liikaa rasitusta koneeseen ja siitä lähtien toi on tullut joka kerta.. Ymmärrän kyllä, jos se tulee yhden kerran, mutta kun se tulee aina...
Voit kokeillä myös ajella Scanpst.exe -ohjelman. http://office.microsoft.com/fi-fi/outlook/HA100758311035.aspx
Olihan siellä sivupalkissa joku outlook- laajennus... Poistin sen, ei vaikutusta. Tosta toisesta keinosta... Eihän mulla ole mitään hajua, että mikä se vioittunut tiedosto on, joten en voi etsiä sitä, kun en tiedä, mitä etsiä!
Eiköhän se lienee se pst -tiedosto, joka tämän mukaan sijaitsee drive:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook -hakemistossa. Paitsi että sinulla olikin Vista, niin se lie on drive:\Users\user\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook