Huomenta päivää! Elikkäs ongelmani olisi seuraavanlainen: Kone toimiii normaalisti, mutta silloin tällöin koneesta kuuluu "kirjautumis ääni". Aivan kuin joku kirjautuisi meseen tai skypeen, mutta kun meseä ei enää ole ja Skypestäkin olen turhat äänet ottanut pois päältä, niin minkä sen voisi aiheuttaa? Virustorjuna ei löytänyt mitään. Maleware Fighter löysi joitain, poistin ne, mutta edelleen ongelma jatkuu. Tämä "ilmiö" tapahtuu silloin tälläin 1 - 2 kertaa tunnissa ellei harvemmin. Ja ihan sattuman varaisesti, minkä vaan ohjelman yhteydessä. Katselin sitten Netflixiä tai pelasin jotain videopeliä. Tuleeko teille kenties mieleen mikä ääni on? Kummitteleeko koneessani? Vai kuulenko vain ääniä päässani. Ei tuo koneen toimivuuteen haittaa, mutta se alkaa jo ärsyttää. Kokoonpanosta jonkin verran: Fujitsu Siemens Amillo, Palit GTX 460 näytönohjain. WIN 7 Ultimate.
Outlookin sähköposti (ihan siis selaimessa auki olevana) pitää myös hassun äänen, kun postia tulee. Kuulostaa samalta (ellei jopa ole sama) kuin USB-laitteen irrotusääni. Tuota ihmettelin itse joskus.
Hmm... Origin löytyy kyllä.. mutta ei ole päällä. Outlookia en käytä ja hmm... mulla on mokkula kiini koneessa.. mutta tuskin se tuota ääntä pitää.
Osaatko sanoa yhtään mimmosissa vaiheissa ääni tulee, esimeriks kuuluuko sillon kun käynnistät koneen ja esim. skype kirjautuu automaattisesti sisään ? Tai onko mitään kohtia jollon kuulet sen parhaiten, vai kummittelee aina just random aikoihin ? Originin suhteen myös BF3 battlelog saattaa aiheuttaa, jos nettiselaimessa se auki.
Se kummittelee Random aikoihin. Battlelog ei ole päällä silloin. Se ääni tulee milloin vaan. Vaikka sulkisit Skypen, Originin ja vaikka olis Facebookikin pois päältä niin aina välillä kuuluu sellainen "Sait uutta postia" kilkutus. Mutta kun en käytäkoneessa olevaa Outlook ohjelmaa. Sammuttelin kaikki mahd. ohjelmat mistä tuo ääni VOISI tulla, mutta, ei auttanut.