outo avi ongelma

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Digiface, Aug 7, 2006.

1. Digiface

Digiface Regular member

Trophy Points:
    26
    eli yksi avi tiedosto ei enään oikeen suostu aukeemaan. MPC:llä ja VLC:llä se aukeaa,mutta esim. BSPlayerillä ja WMP:llä ei. outoa vaan ku se on ennen auennut ongelmitta. outoutta lisää se että latasin uuden kopion ko. avista,eikä sekään suostunut aukeemaan! oon kokeillut monia eri juttuja,mutta tuloksetta. katoin AVImedicillä,niin siinä tiedostossa on alunperinkin 49Kb feikki dataa. katon siis videot oletuksena BSPlayerillä ja vanhemman version kanssa se aukesi normaalisti,mutta muistaakseni oon aukaissut tällä uudellakin sen aiemmin ongelmitta. WMP:llä en ole aiemmmin avannut. tämä ongelma siis on vain tämän yhden avin kanssa.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Sitä voi kokeilla korjata vaikka DivFix ohjelmalla, jos se sitten toimisi paremmin.
    http://www.nefernetti.com/divfix_opas.htm

tietenkin jos olet välissä asentanut jonkun toisen AVI splitterin niin se voi vaikuttaa tuohon toimivuuteen, VLC ja MPC käyttävät oletuksena omia AVI splittereitä.

3. Digiface

Digiface Regular member

Trophy Points:
    26
    ei toimi vaikka korjaa DivFix:llä. itseasissa DivFix ei löydä siitä avista virheitä. avi splitter on windowsin oma ja olen uudelleen rekannut sen,muttei vaikutusta. olen myös kokeillut vaihtoehtoista splitteriä joka pitäs toistaa myös rikkinäisiä aveja,mutta ei auennut silläkään. latasin ko. avista uuden kopion,mutta ei sekään auennut. tiedosto on siis ennen auennut normaalisti,nykyäänkin aukeaa mutta vasta kun explorer.exe on restartannut(se avi saa siis sen aikaan). oon disabloinut avi tiedot ja esikatselut. olen asentanut uudet versiot ffdshow'sta ja ac3filter'stä,ei auttanut. olen kokeillut uudelleen nimetä ja siirtänyt tiedoston toiselle asemalle,ei auttanut. tein myös tämän http://megkazul.net/sfixavi.html#2 ,ei auttanut. tiedosto vaan ei enää aukea,ei edes täysin uusi,sama kopio
    siitä.

EDIT: ratkaistu.

Last edited: Aug 9, 2006

Share This Page