Outo kaatumis ongelma. Apua kiitos!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jooonas85, Nov 14, 2007.

1. jooonas85

jooonas85 Member

Trophy Points:
    16
    Yritin käynnistää konettani normaalisti, mutta kone lataa itsensä windows latausruutuun asti, jonka jälkeen kone käynnistyy uudelleen. Tässä vaiheessa on vaihtoehtoina ottaa normaalikäynnistys tai vikasietotila. Otti minkä vaihtoehdon tahansa, kone hetken ladattuaan käynnistää itsensä uudelleen.

Olen yrittänyt tehdä windowsin korjausasennusta, mutta sekään ei onnistu. Käynnistettyäni koneeni bootti cd:llä, kone alkaa lataamaan windows setuppia. Siinä vaiheessa kun päästään kohtaan setup is starting windows, ruutu menee hetkeksi mustaksi ja sen jälkeen koneelle ilmestyy bluescreen teksti:
    STOP: c0000221 Unknown Hard Error systemroot\system32\ntdll.dll

En siis tiedä mikä konetta vaivaa taikka minkä takia en pysty asentamaan edes windowsia uudestaan. Mahtaako vika silloin olla hardware puolella?

Olen erittäin kiitollinen mikäli joku pystyisi kertomaan mikä on ongelma!

2. T0nDee

T0nDee Regular member

Trophy Points:
    26
    Siskon koneella oli saman tapainen ongelma, mutta ei tullut blue scriiniä, iskin vain wintoosa cd:n sisään, korjausasennus : Chkdsk /p. Sitten se lähti toimimaan?

3. jooonas85

jooonas85 Member

Trophy Points:
    16
    Missä vaihessa pääsen kirjottamaan ton komennon?

Mietin vaan, että en oikein missään vaiheessa pääse mihinkään konsoliin kirjoittamaan käskyjä...

4. T0nDee

T0nDee Regular member

Trophy Points:
    26
    Mä tein sillai, et: Ensin asennus cd sisään, sit jos se boottaa itestää nii sit ekassa valikossa, painat R näppäintä, ja sen jälkeen PITÄISI tulla korjausasennus "cmd" ja siihen sitten kirjottaa adminstator password, jos sellainen on, sit ku sen on kirjottanut niin kirjoita 1 ja enter sitten kirjoitat siihen chkdsk /p . tämän jälkeen kirjoitat EXIT ja enter ja boottaat koneen, ja poistat cd:n asemasta.

Share This Page