Outo media server ongelma

Discussion in 'PS3' started by TommiR, Mar 9, 2009.

  1. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No niin. Käytän PS3 media serveriä ja on toiminut ihan kivasti, pientä videon tökkimistä lukuunottamatta. No muutama päivä takaperin PSM ilmoitti että uusi versio saatavilla, asensin sen ja toimi tosi hienosti... kahden leffan ajan. Katoin pari leffaa illalla ja seuraavana päivänä media server ei enää löytänyt pleikkaa ollenkaan, mitään muutoksia tuossa välissä en tehnyt PS3:n teeman vaihtoa lukuunottamatta. Olen koittanut asennella media serverin uudelleen ja jopa asennellut wintoosan uusiksi. Modemin(zyxel p-660) asetuksetkin kävin katsomassa eikä mielestäni mitään outoa ollut.

    Niin ja PS3:lla pääsee normaalisti nettiin eli kyllä wlan pelaa, tuo media serveri ei vaan löydä PS3:sta jostain syystä. Tulee se punainen ruksi ja ilmoittaa että PS3 ei löydy, tracet kun kattoo kaikki pitäis olla OK, ilmoittaa että Media server pitäisi näkyä XMB:ssä(vai mikä se nyt oli). Olisin suunnattoman kiitollinen jos joku osaisi auttaa, on jo niin tottunut tuohon, että ei tahdo osata olla ilman :D
     
  2. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Näkyykö mediapalvelin konsolissa. Kokeile etsiä mediapalvelimia. Näin onnistui mulla joku aika sitten.
     
  3. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei näy :( En kyllä käsitä mikä tuon yhtäkkiä tuli.
     
  4. tasa4

    tasa4 Member

    Joined:
    Nov 12, 2008
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    palomuurissa vika?
     
  5. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei toimi vaikka ottaa palomuurin kokonaan pois päältä.
     
  6. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sain ongelman ratkaistua :) Alkasin räpeltämään Pleikkarilta nettiasetuksia ja huomasin että wlan listassa oli 2 zyxel modemia. No naapurilla on myös zyxel wlan modemi ja pleikkari oli jostain syystä halunnut vaihtaa yhteyden siihen??? Ilmeisesti kun oon sammuttanut oman modemin, pleke on vaan kylmästi ottanut yhteyden naapurin suojaamattomaan wlan verkkoon?? Ihmettelinkin eilen kun latailin PS storesta sälää, kun valui niin pirun hitaasti :D Tai sitten joku kaveri on räpeltänyt jotain mun pleikkarilla, mutta silloin kun tuo lakkas toimimasta ei ketään muistaakseni käynyt kylässäkään. No anyway, pääasia että toimii taas, kiitokset kaikille avustaneille.
     

Share This Page