Atin ohjelmalta tää tulee. Eheytin tietokoneen ja tais sit sen jälkeen alkaa tämmönen tuleen, samalla oli myös ongelma Quicktime:n kanssa mutta sen sain korjattua sillä että poistin & asensin uudestaan. mutta Atin virhe senkus tulee esim. kun pelaan Left 4 Dead, luultavasti myös counter-strikeä pelatessa tulee samaa. Pelit kyllä toimivat mutta kunhan kiinnostaisi tietää miten tämän voisi korjata?
jees muuten ihan hyvä idea mut en tajua noista mitään ja tää on pakettikone, oon yrittäny latailla uusimman ajurit ja kaikkee mut ne pistää vaa koneen sekasin
Nämä taitaa olla uusimmat ja viimiset ajurit jotka tukee sun näytönohjaintas, oletko kokeillut niitä? Lataa tuo "Full Software Suite". Poista vanhat ajurit. Käynnistä kone uudelleen. Asenna nuo ja käynnistä kone taas uudelleen.
hmm mielestäni juuri nuo olen ladannu, poistanu vanhat, käynnistäny uusiks ja asentanu ja käynnistäny uusiks... mun mielestä tästä tulee jotenki outo
No kokeile nyt uudestaan jotta olet varma. Eikös kummatkin noista peleistä ole Steamin? ...kokeillut asentaa sitä uusiks?
kannattaa poistaa ajurit driver cleaner pro:lla lähtee ainakin kokonaan eikä jää mitään jämä tiedostoja.