outo ongelma dvd:tä polttaessa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by tim0, Jan 14, 2008.

1. tim0

tim0 Member

Trophy Points:
    11
    Yritin polttaa nerolla avi muotoisen leffan dvd levylle, kaikki meni hyvin siihen asti kun laitoin levyn soittimeen ja painoin dvd:een valikosta(<---joka toimi ihan normaalisti) pyörimään, kuva oli aivan vääristynyt työntyi kuvan reunaan ja jatkui toiselta laidalta ja lisäksi toistui päällekkäin vinosti ainakin kolmena. Eli mikähän neuvoksi seuraavalla kerralla kun yritän polttaa levyn?

..tein tästä uuden aiheen kun en löytänyt vastaavia ongelmia haulla,
    Olen aika aloittelija tässä poltto hommassa...

2. Skaleo

Skaleo Member

Trophy Points:
    16
    En oikein itse luota DVD polttamis hommissa Neroon. Itse käytän mieluummin DVD shrinkkiä. Sillä toimii paremmin. Ja muista sammuttaa kaikki muut ohjelmat polttamisen ajaksi. =)

3. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Tosin tim0 yritti polttaa AVI-tiedostoa ja DVD Shrinkillähän ei AVI-tiedostoja poltella.

Nerolla voi polttaa AVI-tiedoston ihan vaikkapa datana, niin Divx/Xvidejä tukeva DVD-soitin osaa kyllä lukea tiedoston.

tim0 oletko varma, että DVD-soittimesi tukee sitä Divx/Xvid versiota, jolla AVI-tiedostosi on pakattu? Mikäli et tiedä millä versiolla tiedostosi on pakattu, niin lataa vaikkapa G-Spot ohjelma -> asenna se -> ja aukaise sillä AVI-tiedosto, niin ko. ohjelma kertoo sinulle, millä Divx/Xvid versiolla se on pakattu. (+ muita tietoja ko. tiedostosta).

Edit: Kirjoitusvirhe.

Last edited: Jan 25, 2008

Share This Page