Eli koneessa on Samsung CD-R/RW SW-252B 52x polttava. Eräänä päivänä se ei enää suostunut polttamaan n. 700Mt AVI-leffoja CD:lle. Yleensä Nero on tarjonnut "Haluatko Neron viimeistelevän levyn jnejne". Ylipoltto on päällä 83 minuuttia. Ennen siis esim. 702Mt leffat meni CD:lle Neron tarjoten ylipolttoa. Nyt aina "Medialla ei ole riittävästi tilaa..." Eniten ihmetyttää kun [bold]asema ei enää suostu polttamaan 694Mt -leffaa[/bold], joka kaiken järjen mukaan pitäisi mahtua 80 minuutin levylle. n. 700Mt imaget kyllä menevät levylle ilman ongelmia... Päivitin aseman ajurit, asensin Neron uudestaan ja päivitin sen uusimpaan 5.5.xxxxx versioon --> ei tuloksia. Mediana olen yrittänyt mm. Maxellin, TDK:n ja Sony CD-R kiekkoja sekä Maxellin CD-RW -levyä, mutta ei toimi. Ennen siis kaikki CD-R/RW mediat toimivat jne. Mitään uudistuksia koneeseen en ole tehnyt, kellotellut tai asentanu edes uusia ohjelmia.
Minulla oli vähän sama ongelma nero 6.xxx versiolla, mutta ainoastaan Maxellin CD-levyillä. Aina kun levy piti viimeistellä, niin poltto ei onnistunut. Ongelmaa en saanut korjattua, mutta lopetin Maxellin levyjen käytön ja mulla levyillä ongelmaa ei ole. Polttavana minulla on LG 32X10X40.
Tietyillä Neron versioilla on tämä ongelma, yli 690 megasten tiedostojen poltto ei onnistunut millekkään medialle. Tietääkseni viimeisessä 5.5 sarjan versiossa se pitäisi olla korjattu, mutta sitä edellisessä versiossa se ongelma oli. Sama ongelma oli Nero 6.0.0.15 versiossa, uusimmassa 6.0.0.19 versiossa se on korjattu. Mulla on muuten toi ihan sama polttava ja ei ole ongelmia Neron kanssa. Ootko ihan varma, että sulla on se viimeisin versio? Koska tosiaankin siinä toiseksi uusimmassa on se bugi...
Thänks jööman eli tossahan se vika oliki. Oli toiseksi uusin versio koneella, jonka hain tässä pari viikkoa sitte. Sen jälkeen yritin taistella, mutten hokannut tarkistaa uutta päivitystä. RW:llä testailin ja kaikki toimii nyt niinku pitääki.