Tabulator: Mitä selainta käytät, nimittäin jos tuo tabin teksti näkyy noin, ei selain tue stylesheettejä oikein?
Täll hetkellä olen koulussa kun tämän jutun huomasin. näyttäs kyl joka sivulla täällä tuon tekevän. en muista onko kotikoneessa tätä ilmennyt täytyy tutkia kun pääsen kotiin.. IE täällä koululla on käytössä. "stylesheettejä" eli mites saan nämä toimimaan? edit versio näyttäs olevan 6.029(?)
Katsopas sen IE:n versio jostain, veikkaan jotain 4.0:aa tms, joka sinänsä alkaa olemaan jo turvallisuusriski
Pyydä koulun mikrotukea päivittämään selaimet. EDIT: korjaus. Toi saattaa olla kyllä uusin IE. Asenna sille koneelle toinen selain.
nyt kotona ja hyvin näyttäs täällä toimivan noi kuvat. täytyy maanantaina kysellä siltä mikrotuelta et saa asennella firefoxin ku en ite pysty asentaan ku ei noi käyttöoikeudet riittäny. outoo ku tollasta tekee.. EDIT: Kiitos [bold]nrautava[/bold] täytyy maanantaina näin kokeilla tehdä!
Tää menee jo mainospuheeksi, mutte menkööt. Minä olen ainakin saanut Firefoxin toimiin koulun koneella moitteettomasti ilman administratorin tai paikallisen pääkäyttäjän oikeuksia. Eli tein Ohjelmatiedostot-kansion C-aseman juureen minne sen asensin. Kuten myös muut tarvittavat ohjelman (WinRar, Winamp, NVU ja eXeem) -ja että kukaan ei valita tosta exeem softasta niin sanonpahan että minä tein ja tulen tekemään suomenkieliset kielitiedostot sille... Eli kyllä sen pitäis saada asennetua ilman mikrotuen appua
..mutta kun pyytää mikrotukea asentamaan niin kaikki koulussa olevat saavat hyötyä siitä ff:stä/operasta jne. jostain paremmasta kun IE.. =)
Mutta kun koulut (ja mikrotuki) joko asentaa sen kaikkiin koneisiin (hemmetin iso homma) tai sitten yhteen koneeseen (sama asentaako itse vai ei). Ja koska kuoluille siitä tulee lisätyötä tietoturvan ja selaimen päivityksien takia. Pitää taas säädellä käyttäjien oikeuksia ja muta pientä viilausta.