Ostin tässä hetki sitten uuden koneen ja on ilmennyt semmoinen todella ärsyttävä ongelma kun, jos esimerkiksi menen pelistä vinukkaan mun koko kone freezaa jos olen vaikka ventissä samaa aikaa kaikkien äänet hävii niiku 6 sekunniks ruutu pysyy mustana vaikka kuinka kauan. Tämä siis myös tapahtuu silloin ku menen vinukasta peliin takaisin. Ongelma lähtee pois kun käynnistän koneen uudelleen, mutta silti silloin tällöin se tulee takaisin ja tahtoisin löytää ratkaisun tähän. Normaalisti pelistä vinukkaa kestää 1 sekuntti, mutta ku tää ihme pugi tulee kestää joku 6 sekunttia. Onko mitää ratkaisua mielessä jo näin etukäteen kiitos :>
Mikä näytönohjain? Päivitä/vaihda ajurit. Onko samanlaisia ongelmia, jos avaat/suljet jonkun muun raskaan ohjelman. Siinä tapauksessa voisi olla muistiongelmakin. Kokeile vaikka ajaa memtest86 ja kato tuleeko virheitä.
Minulla on Ati Radeon 5970 näytönohjain. Ajurit on ladattu ja päivitetty. Samanlaisia ongelmia ei ole viellä tullut kun yhden kyseisen pelin kanssa. Muistin kanssa ei ole ongelmia. Rammia on 8.0gt ja pelin uudestaan käynnistäminen ei auta myöskään. Kovalevyllä tilaa yli 700 gigaaa ;>
jos se kuus sekunttia siihen vaan menee aikaa, ei se välttämättä mikään vika ole. se on pelistä kiinni kuinka kauan aikaa kuluu siihen sulkemiseen.. ja ei kenelläkään voi oikeasti olla siitä viidestä yli menevästä sekunnista kiinni. tietokoneitten kanssa voi mennä aikaa, vaikka olis maailman paras tietokone niin silti pelin käynnistymiseen taikka sulkeutumiseen voi kulua joitain sekunteja..
No, melkein aina löytyy peli joka ei toimi tietyllä kokoonpanolla täysin niin kuin pitäisi. Eri asia jos joka pelissä on ongelmia.
Ideana on se että ensimmäiset 4 tuntia se menee 1-2 sekunnissa vinukkaan ja sitten yhtäkkii siinä kestää se 6 sec ja äänet pysähtyy ja semmosta, tosi normaalilta kuulosta. Way to go bro (Y)
hmmm...koitappa vaik aluks CCleaneril, siivota pahimmat sotkut kuulostaa nimittäi silt et winukal jonkimoine muistivuoto/prossu ylikuormitus ongelma hetkellisesti siin ku laittaa ohjelmaa kii, jolloi loput toiminnot ovat "tukkeutuneet" toimepitee ajaks "don't worry, it's just normal windows function"
CCleanereriä käytän säännöllisesti, lämmöt pysyvät kurissa. Mites tämmöisen muistivuoto/prossun ylikuormitus ongelman voi korjata?