Moi, Olen jo pitkään pähkäillyt hankkia tuon heikosti toimivan Topfield TF3000T digiboksini tilalle sen ihan oikean digiboksin, joka täyttäisi tarpeeni. Nyt vain on ongelma, että vaikka rahaa tursuisi taskuista, niin järkevää laitetta ei tunnu löytyvän. Joku voi toki sanoa, että oletpa nirso, mutta voitte vetää oman johtopäätöksenne lukaisemalla läpi listan ominaisuusvaatimuksistani: - 2 DVB-T digiviritintä - DVB-tekstitys - NOPEA teksti-tv - automaattipäivitys - tallennuksella ja ajastuksella, min 80 Gt kiintolevy - digitaalinen ääni - DVD-tallennin tai mikäli ei ole DVD-tallenninta niin: - USB 2.0 ja siirtomahdollisuus suoraan mpg tai vastaavassa formaatissa (tai mieluiten sisäänrakennettu WLAN) Tuntuu, että nopeata teksti-tv:tä tai WLANia ei ole missään markkinoilla olevassa laitteessa. Lisäksi 2 DVB-T digiviritintä ja DVD-tallennin yhdistelmää ei myöskään tunnu olevan saatavilla. Korjatkaa jos olen väärässä! - Peksi
...ja lisäyksenä vielä, että Media Center laitteista en ole kiinnostunut luettuani musertavia viestiketjuja ympäri nettiä ko. laitteiden laatu- ja käytettävyysongelmista. - Peksi
Tässä on 3 testiä voittanut boksi. WLAN ja DVD siitä puuttuu, mutta mitä hittoa niillä tekee digiboksissa? edit: Automaattipäivitykset ovat dvb-t verkossa aika harvinaisia, joten ne voit unohtaa. Ainakin tuollainen hankitaan meille, kun tulee sen aika.Tuossa laitteen arvostelu.
Samanlaista laitetta olen itsekin etsiskellyt: - 2 viritintä - dvd-tallennin (hyvät leffat dvd:lle ilman siirtoa kannettavalle) - Conax - kovalevy Vaan eipä ole löytynyt. Aina jokin puuttuu.
Reelboxiin kun saavat DVB tekstit pelaamaan, niin olisi kyllä aikamoinen peli http://www.reel-multimedia.com/english/endkunde/reelbox.html On sillä kyllä sitten hintaakin.
verkkokauppa.com:ista näyttäisi löytyvän perusmallin tallentavia digiboxeja 80gb kovolla ~ 200€ hintaluokkaan. tekeekö noilla mitään?
mitä vikaa noissa sitten yleensä on? tuossa esim: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18218
Procaster 6300T ostettu ja loistavalta peliltä vaikuttaa yhden päivän käyttökokemuksella. Ainoa asia mitä en ole vielä tsekannut, että miten tuon saa toimimaan One4All Kameleonin II:n kanssa...