Ovi Player ei toimi ??

Discussion in 'Nokia - S60 / Symbian-puhelimet' started by ewju, May 8, 2010.

  1. ewju

    ewju Member

    Joined:
    Dec 11, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    En ole varma onko tämä oikea saitti, mutta kokeillaan kysyä täältä. Nokia Ovi Player musiikin lataus tietokoneelle onnistui aluksi OK. Nyt ohjelma ilmoittaa, että "valitettavasti Nokia Musiikkikauppa ei ole juuri nyt käytettävissä.Tarkista internetyhteys tai yritä myöhemmin uudelleen". Yhteydet tarkistettu ja yritetty lukemattomia kertoja uudelleen. Myös OviPlayer poistettu ja asennettu uudelleen, palomuuria vaihdeltu, Win Xp/Sp3 asennettu myös uudelleen. Ei auta. Olisko viimeisintä tietoa, kuinka saa toimimaan ?
     
  2. ewju

    ewju Member

    Joined:
    Dec 11, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Nokialta kysyttäessä vastaus tuli nopeasti ja näillä neuvoilla alkoi taas toimimaan :
    Hei

    Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen.

    Kokeile Nokia Multimedia Common Components / Yleisten Multimediaosien uudelleenasennusta manuaalisesti näin:

    - Käynnistä ensin tietokoneesi uudelleen.
    - Siirry ohjauspaneeliin kohtaan Lisää / Poista ohjelmia
    - Odota kunnes kaikki ohjelmat ovat latautuneet listalle
    - Klikkaa kohta Nokia Multimedia Common Components / Nokia Yleiset Multimediaosat
    - Klikkaa kohtaa Poista
    - Kun Nokia Yleiset Multimediaosat on poistettu, käynnistä tietokone uudelleen
    - Siirry sitten tähän linkkiin, asentaaksesi manuaalisesti Yleiset Multimediaosat:

    http://nds2.fds-ncom.nokia.com/file...okia_Multimedia_Common_Components_2_5_197.msi

    TÄRKEÄÄ: älä Suorita tätä latausta, vaan tallenna se ensin esimerkiksi työpöydälle ja aloita asennus sieltä.

    - Kun asennus on työpöydälläsi, klikkaa sitä oikealla hiirinäppäimellä ja valitse ”Suorita järjestelmänvalvojana”
    - Käynnistä tietokone uudelleen ja kokeile Ovi Playeria uudelleen.

    Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen.

    Pyytäisimme sinua myös ottamaan osaa lyhyeen tyytyväisyyskyselyyn, jossa arvioit meiltä saamaasi vastausta. Kysely lähetetään erillisellä sähköpostilla.

    Parhain terveisin,
    Alma

    Nokia Service Professional
    Finnish Team
    Nokia Care
     
  3. Bierko78

    Bierko78 Regular member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    pitäs vissiin koittaa ite ja tota tyyliä. mulla kun tulee aina kielivalikon jälkeen lukemaan "on tapahtunut virhe! valittua proseduuria ei löydy" ja asennus keskeytyy :(
     
    Last edited: May 19, 2010
  4. jouWi

    jouWi Member

    Joined:
    Feb 20, 2010
    Messages:
    43
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    noilla ohjeilla sain minäkin toimimaan :)
     

Share This Page