Päätännän vaikeuksia (näyttis, yleinen koneen kasaus)

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by 17thStep, Aug 14, 2010.

1. 17thStep

17thStep Regular member

Trophy Points:
    26
    Moro!

Tossa nyt kun on muuten elektroniikkaa uusittu, niin on tullut aika kasata kone :) Eli on aika paljolti ollut päätännän vaikeuksia näyttiksen kannalta

Olen harkinnut gtx 460 1gb:tä... hinta olisi siinä 199€ paikkeilla, onko siitä mihinkään? muita ehdotuksia? perustelut myös kiitos =)

Muitakin koneen kasaus vihjeitä otetaan vastaan, kiitos ;D

2. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    460 mallit on turhan kalliita hintaluokkaansa, osta samantien 30e kalliimpi 470 jossa on tehoa jo todella paljon enemmän, esimerkiksi se 1gb muistia toisin kuin tuossa 460 mallissa jossa on vähemmän.

3. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Jos olisit lukenut edellisen viestin niin siitä olisi selvinnyt että suunniteltu 460 maksaa 199€ ja siinä on 1Gb muistia. Hintaeroa tulee 100€.

460GTX on kaikinpuolin hyvä ja suositeltava kortti. Kellottuu kevyesti vakio GTX470 mallia nopeammaksi...

Last edited: Aug 14, 2010
  4. 17thStep

17thStep Regular member

Trophy Points:
    26
    Todellakin, tarkistin niin hinta oli 100€ korkeammalla, ja max hintabudjettini on se 200 näyttikselle, koska sillä luulisi saavan jo ainakin lähes hyvän kortin hd pelaamiseen

Mutta olen kuullut myös juttua, että gtx sarjassa on ylikuumenemis ongelmia enemmän kuin atilla, onko atilla saman hintaluokan näyttistä joka olisi parempi (gtx:n pongasin pixmaniata..)

PS. kyllä, olen kuullut pixmanian lähetysongelmista, olen itse nyt tilannut sieltä 2 TV:tä ja kotiteatterin, homma toimii ;)

5. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Anteeksi mokani, viisaampi korjasi :)

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    ATIlta ei saa muutakuin paskaa tällä hetkellä tohon hintaan jos vertaa nVidiaan. Hinta/laatusuhde on tällä hetkellä näin päin, kuukausi sitten tilanne oli aivan toinen :)

Juuri nyt kannattavat kortit ovat:

Integroitu
    GTX260
    GTX460
    GTX470
    HD5970

Koska muuten usein satasen halvempi nVidia antaa samaa tehoa. Esim. GTX260 on tehokkaampi ja halvempi kuin HD5770, GTX460 on satasen halvempi ja suht samantasoinen kuin HD5850, GTX470 on satasen halvempi ja suht samantasoinen kuin HD5870...

Share This Page