Moi. mun Psp:ssä firmware on joku antiikkinen 2.0 niin onko se "turvallista" päivittää se suoraan uusimpaan eli 6.10, vai onks se liian suuri askel sille, ja sit hajoo? XD
se on hyvä. Se vielä että miten mä saan sen päivitettyy?? X) mä latasin psp: sivuilta uusimman päivityksen, se on nyt tuol mun omis tiedostoisa, ja PSP on kiini koneessa, ni mitenmä saan sen päivityksen laitettuu toho PSP:hen. Siis mihin kansioon se laitetaan siel? vai??
juu nii o, mut netti ei toimi täl hetkel. Mä latasin netist sen koneel sen päivityksen, ja nyt se pitäis saada koneelt PSP:he
nii, sanos muuta... heh. siis kyl on netti toiminnassa, mutta ei mulla ole Wlan yhteyttä, että PSP:n sais nettiin.. XD
1latasit siis jo EBOOT.PBP tiedoston elikkäs: 2. Tee GAME kansio psp:n PSP kansion sisään (usb johdon tai muistikortinlukijan avulla) 3. Tee UPDATE kansio sen edellä luodun GAME kansion sisään,ja siirrä EBOOT.PBP tiedosto sinne. 3. Sen jälkeen mene psp:llä Game kohtaan ja siellä pitäisi olla joku update juttu,paina siitä ja päivityksen pitäisi alkaa. ps.MUISTA ETTÄ PSP EI SAA SAMMUA PÄIVITYKSEN AIKANA ELI LATURIIN KIINNI!
Joo kiitos ohjeista, mutta sitten kun ritän painaa että päivitä, niin se sanoo "this game cannot be started". sit vaa saa painaa Back, ja ollaa taas siinä alkuvalikos
Päivitetty on! Kiitos! Ainoa ärsyttävä on se, että peleissä on huonompi grafiikka, ja ne toimivat vähän hitaammin. =(. oisko päivityksessä joku vika?
Hyvin mahdollista, jos tuo oli ensimmäinen kerta kun teet päivityksen noin.... Uudelleenpäivitys saattaisi auttaa.
näinhän se Peleissä se alko pätkiä, ja sitten grafiikka oli iha huono, esim viivat olivat simmosia.. öö.. "katkonaisia". eli siis se ne eivät olleet suoria.. En osaa selittää, mut olkoot.
TEORIASSA ei pitäisi noin käydä. Siis ohjelman "vikaantua" jollain lailla vaikka sitä joutuis välittämään monta kertaa. Mutta varmin lopputulos taitaa kuitenkin tulla kun laittaa WLAN:in kuntoon ja lataa sieltä suoraan koneelle niin jää vikapaikat vähälle. Itellä ei ole tullut vastaan että toiminta mitenkään heikkenis tms. päivitysten myötä. Tosin "fattipöspi" on modaamaton ja pelit on orggiksia. Oiskohan sillä jotain merkitystä...