Eli oon polttanu täsä leffoja Dvd:lle, mut ainaki yleensä se pätkii enemmän tai vähemmän ku kattoo dvd-soittimella. Kun katon koneelta niin näin ei käy. Mistä johtuu? Pitäiskö polttaa hitaammalla nopeudella? poltan yleensä 5x...
Kuinka pahasti elokuvat pätkii? Semmoista pientä nykimistä, vai ihan oikeaa pätkimistä? Olisiko koneelle mahdollisesti asennettuna ffdshow (ja otettu käyttöön deinterlaceing-framerate doubler)? Ja missä formaatissa elokuvat ovat. Nopeudesta harvoin johtuu. Itsellä kiireessä 16x nopeudella poltetut aihiot toimivat ihan yhtä hyvin, kuin 2x nopeudella poltetut serkut. Säilymiseen tuo vaikuttaa enemmän.
No se pätkii sillee et aina jossain vaihees elokuvaa kuva pysähtyy joksiki 2-5 sekaks, ja sitte taas pyörii sen saman verran ja taas.... sit vaa päätin mennä koneel kattoo. Kyl oon ton ffdsown joskus asentanu mut en muuta tiiä siit. ja leffat on iha Niinku Dvd-muodossa (se mis on ne VOB, BUP ym...)
Joo'o... Eli kun se noin kerta pätkii, voisi vika olla laitteessa. Toistaako laite kaupasta ostettuja levyjä? Entä toimivatko levysi kaverisi soittimessa? Naarmuja levyissä ei varmaan ole...?
Joo toimii kaikki kaupasta ostetut ihan hyvin.. En oo kokeillu muissa soittimissa eikä levyissä oo yhtään naarmuja :/
pätkiikö kaikki itse polttamasi levyt,vai vain osa.itsellänikin sattuu aina väliin epäonnistuneita polttoja.Oon huomannu että halvinmilla levyillä tätä sattuu useammin ,vaikka levyssä ei silmämääräisesti näy naarmuja.
No vois sanoo et suunnilleen jokasessa levyssä käy näin, toisissa paljonkin, toisissa ei melkeen yhtään mutta silti jonkin verran.. Mulla tässä jtn Memorexin Dvd-RW ja Maxellin Dvd-RW levyjä... en tiiä mitä on maksanu..