Moro Minulla on nyt koneessani seuraavat: Intel Q6600 2.4ghz 4gb kingston muistia GTX 260 Antec Sonata 3 (III) Antec Earthwatts 500w Ja korvaan näytis, virtalähde ja prossu ? Uusi näytis tulee olemaan ehkä Asus Ati Radeon HD5970 tarviiko uuden virtalähteen käyttämään näytistä ? En kyllä yhtään osaa sanoa tai tiedä mikä olisi hyvä prossu jotenka voitte pistää ehdotuksia toki voin ylikellottaa prossua. Mahtuukohan HD5970 koteloon jos poistaa kovalevyn alimmat pidikkeet tai kehikot ? Eivät ole käytössä eikä siitä olisi haittaa. Olisko mahis että mahtuu ?
Prossua ei ole järkeä korvata vaan ylikellottaa. Radeon on ylimitoitettu tuolle systeemille. Joten 1. ylikellota prossua tai 2. osta uusi kone.
@BPVest Minkä takii on parempi ostaa kokonaan uus helahoito kun vaan näytis ja virtalähde ? tuntuis muute että nykysestä näytiksestä on tehopuhki tai jotain kun ennen pelasin Battlefield Bad Company 2 DX9 ja nyt DX10 niin FPS laski 60 tohon 30-40
1. Paljoa parempaa prossua et tohon saa. 2. Jos on varaa pistää pelkkään näyttikseen yli 500 euroa, on varaa ostaa uusi kone. 3. Vaikka näyttis mahtuisi koppaan, siellä tulee todella ahdasta. 4. Tuon koneen saa myytyä hyvällä hinnalla.
@BPVest Pystynkö minä kellotamaan mun prossun 3.0Ghz ? Minulla on ASusksen P5K emolevy ja prossun mukana tullut tuuletin. ja tietysti kotelossa säädettävä tuuletin nopeus