Pöytäkone 600-700e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Imbot, Jun 26, 2011.

1. Imbot

Imbot Member

Trophy Points:
    11
    Pienen selailun jälkeen tulin siihen päätökseen, että on parempi koota kone itse kuin paketin ostaminen.
    Eli itseltäni löytyy ainoastaan hiiri,näppis ja kajarit. Onnistuuko tuolla summalla kaikkien osien osto ? Tarkoituksena olisi sellainen kone joka pyörittää esim noita steamin pelejä nätisti.
    Itse noista osista en juuri mitään tiedä, mutta jos tulee kysyttävää laittakaa tänne vaan niin pyrin selventämään :)

2. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Tarvitsetko pakettiin näytön, käyttiksen, kasaamisen ja vielä mahdollisesti jotain muuta?

3. Imbot

Imbot Member

Trophy Points:
    11
    Näytön tarvitsen tietenkin. Käyttiksestä en ole vielä varma ja kasaamisesta vastaa serkkuni toivottavasti :D

4. Axu_

Trophy Points:
    143
    Tuossa jonkinlainen paketti ilman käyttistä. Win 7:n kanssa tekee jo tiukkaa saada pelikone tuohon hintaan, kun näyttö ja Windows vie budjetista jo melkein 250€. Tuostakaan ei enää mun mielestä oikein voi tinkiä kuin näyttiksestä. Emolevy on hyvä niin kauan kun vakiokellot riittävät, mutta jos kellottaa aiot, niin sitten parempi emo pakettiin.

5. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
  6. Axu_

Trophy Points:
    143
    Niin, toi menee juuri siihen kastiin, että voihan prossuksi laittaa kaksiytimisen Athlonin, mutta ei taida kannattaa. ;)

Share This Page