pöytäkone nettiin

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Volbeat, Nov 4, 2010.

  1. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    eli olis hakusessa tommonen langaton verkkokortti pöytäkoneeseen, kun toi kone ei tahdo löytää ton modeemin kuin metrin päästä ja silloinkin yhteys pätkii. eli mahdollisimman halpa ja hyvä tietty ois hakusessa. ehdottakaa vaan kauppoja, linkkejä malleja minkä lainen ois hyvä. en lähde sitten mistään ulkomailta tilaamaan, vaan ihan suomesta. hain jo gigantin sivuilta ja verkkokaupan mutta ei löytyny mitään. en tiiä oliko oikeat hakusanat. eli heittäkää joitain hyviä vaihtoehtoja malleista ja/tai missä myydään. kiitos jo etukäteen.
     
  2. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Joined:
    Jun 2, 2010
    Messages:
    4,757
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Kannattaa tarkistaa, ettei olis modeemissa vika. Yleensä verkkokortti joko toimii hyvin tai ei ollenkaan, hyvin harvoin se toimii huonosti. Kokeile jollain toisella koneella sitä modeemia. Ja jos modeemin saa metrin päähän koneesta, mikset yksinkertaisesti kytke konetta modeemiin? Hiiteen WLAN jos se ei toimi.
     
  3. power_age

    power_age Active member

    Joined:
    May 6, 2009
    Messages:
    1,763
    Likes Received:
    154
    Trophy Points:
    93
  4. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    katos ku meillä on toinen pöytäkone joka ei tue langatonta, joten silloin saisin tämän modeemin siihen huoneeseen missä tämä kone on. ja sit menis tää mun oma kone langattomalla, kuten myös sit menis ps3 ja kannettava. eli sais ton johdon luikertelemasta huoneiden läpi modeemista koneeseen. en maininnut tätä asiaa kysymyksessä, ku en aatellu että on tarvis. pointin varmaa kaikki tajus nyt. niin siis tämä mun kone, joka tukee langatonta on siis ihan nettipiuhalla kiinni vielä toistaiseski jollei verkkokorttia löydy.
     
    Last edited: Nov 5, 2010
  5. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    joo kiitos. pitää noista kattella. olin ihan unohtanu ton jimm's storen. harmi että ei ole liiketta mun paikkakunnalla että pitää netistä tilata. mutta vielä kysymys.
    mihin tommonen laitetaan. luulin että on semmosia usb-tikun kaltasia. vai onko noissa kuvissa otettu ns kuori pois että sisus näkyy. vai meneekö ne ne tohon prosessorin koloon missä lukeee smart media/xD. vai mihinkö sitten? kiitos jo etukäteen
     
  6. Axu_

    Axu_ Moderator Staff Member

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Messages:
    9,819
    Likes Received:
    239
    Trophy Points:
    143
    PCI-kortit menee PCI-väylään, yleensä näyttiksen alle emolla. Mutta tuo toinen tietokonekaupan linkki ainakin näyttää USB-härveleitä, samoin Jimmsin toinen.
     

Share This Page