Moro! Oon hankkimassa uutta tietokonetta kohtuun pienellä budjetilla (n. 800-600e) ja siksi esimerkiksi netanttilan ja kodinykkösen huimat alennukset kiinnostaaki. Tekniset tiedot esim. tässä linkissä ( http://www.netanttila.com/webapp/wc...d=3230911&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay ) näyttää varsin hyviltä ainaki minun silmiini. Onko linkin tietokone kannattava osto, kun tavoitteena on uusimpien pelien (bf3, skyrim, assassins creed) kiitettävän laatuinen pyöriminen ja videoeditointiohjelmien (sony vegas pro 10 etc.) sujuva ja kitkaton käyttö. Mikä teidän mielipide yleensäkin on vastaavanlaisista tavaratalojen tarjouksista?
Lyhyesti ei. AMD:n APU (joka tuossa siis on) ei ole minkäänlainen vaihtoehto noiden pelien sujuvaan pyörittämiseen ja eikä prossu editointikäytössäkään loista. Kelpaako osista kasattu parempi kone?
Pakettikoneissa päivitettävyys ja peliteho surkea... SystemaStore kasaa koneen, mahdollisesti myös asentaa windowsin ja asentaa ajurit. - Kasaus 30€ - Kasaus, windows ja ajurien asennus 60€ - Kasattu / asennettu kone on siis täysin valmis, etkä joudu tekemään mitään. - Windows 7 95€ Laitan tähän 613€ 717€ ja 753€ koneet kasauksen kanssa. 753€ kone kuvana suoraan ja loput löytyvät linkkien takaa. Linkki kaupansivuille: SystemaStore Kuva linkki Kone 613€ Kuva linkki Kone 717€ Oma valinta ja tehokkain näistä: - 613€ reilusti heikkotehoisin näistä pelatessa johtuen "halvasta" näytönohjaimesta HD 7750. - 717€ maksava on reilusti tehokkaammalla näytönohjaimella varustettu (GTX 660) ja tällä pelataan pelejä lähes max asetuksilla. - 753€ maksava on muuten sama kuin ylempi, paitsi prossuna toimii uudempi AMD 6 ydin. 1# Jos haetaan parempaa hiljaisuutta, niin lisää tämä pakettiin mukaan: Prossu cooleri. 2# Jos haluat koneen kasattuja, käyttöjärjestelmä -ja ajurit asennettuna, niin valitse tämä pelkän 30€ maksavan kasauksen tilalle: Komponenttien kasaus Basic sisältäen ohjelmistojen asennuksen. 3# jäikö joku epäselväksi tai muutenvaan kysyttävää? Edit: Kaikki 3 konetta ovat reilusti tehokkaampia pelatessa, kuin laittamasi NetAnttilan kone.
Kiitos paljon! Onko mahdollista saada koneeseen sisäänrakennettu bluetooth mukaan? Vai tuleeko halvemmaksi ostaa ja asentaa bluetooth USB-laite itse?
Bluetooht usb-tikku tulee halvimmaksi, jos tyyliin kännykkään tms. halutaan yhteys eikä tarvita enempää.