Olen tässä nyt muutamaan kertaan joutunut xp:n asentamaan uudestaan. Nyt sitten lopetti torrentit tulemasta, eikä Revconnect löydä edes hubeja. Palomuurina Zone Pro ja motukassa ei ole NAT:ia. Kokeilin palomuurinkin ottaa pois, mutta ei auttanut. Rautaportista jos jotain koittaa imeä, sanoo BitComet, ettei torrent tiedosto ole rekisteröity palvelimelle. Missä vika?
revconnect ei löydä hubeja koska hublist.org sivusto on poissa toiminnasta ja todennäköisesti käytytät sen listaa. Oletkohan menettänyt latausoikeudet rautaportisssa?
En ole menettänyt mitään. Ratiot ollut aina kunnossa jne. Eri listoilla olen kokeillu Reviä, eikä mitään tulosta. Rautaporttiin pääsen normaalisti sisään selaimella, mutta lataukset ei vaan suostu tulemaan.
itse koitin tuota RC:tä ja huomasin että sama ongelma on mullakin..ja lataamaan ei lähde sitten millään ellei lataa vain yhdeltä henkilöltä..mielenkiintoinen ongelma ja näköjään yleinen =)
Itse en saa hubi listojakaan, eikä favoriteissä ole mitään, kun kone kävi juuri formatointi prosessin läpi. Oudointa on se, että myöskään bittorrent ei suostu toimimaan. Pistää vähän ketuttamaan, kun millään ei saa mitään.
kyl mul hubilista toimii tai ainakin tää hubilista http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2 mut taas lataukset ei toimi pahemmin ollenkaan vaikk ois slotteja jäljellä..jos lataan ainoastaan yheltä käyttäjältä sit toimii jonkin aikaa ennenkun nopeus lähenee nollaa
Nyt tuli ainakin hubeja. Saa nähdä miten toimii muuten. Enemmän tässä kyllä kyrsii tuon Rautaportin toimimattomuus. Mitään vinkkejä siihen? BitComet vaan sanoo yhdistävänsä ja kertoo, ettei torrentti muka ole rekisteröity trackerille, vaikka aivan 100 varmasti on ja tuo koskee kaikkia.
ei taida kukaan tietää vastausta näihin yleisiin kysymyksiin..mä tässä ajattelin koittaa palomuurin vaihtoa jos vaikka sit alkaa toimia..mut seurailenpa tätä ketjua =)
mitä sä teit dc:n asetuksiin? mul on revconnecti käytös ja ei lataa millään..löytää kyl mut lataamaan ei ala sitten millään..käyttäjiä kyl löytyy mut Hub/segmentit on nollissa...ajattelin et pystyyköhän noit segmenttejä jostain muutella kun näköjään koko aika on 0/10?? onko tietoa
ihme homma kyl mä aktiivina olen mut silti joku mättää..alkaa keinot loppuu..ehkä pitää viel sörkkiä tota boksia jos jotain sieltä löytyis