P660HW-D1 Sillatuksi?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by kompuutte, Apr 30, 2009.

1. kompuutte

kompuutte Guest

Elikkäs tarvitsisin apuja miten saisin oman modeemini P660 HW D1:sen sillatuksi?

Tarvis nimittäin vaihtaa IP:tä, ja soneralta ne sano että tällai kannattais tehä (Veljeni ei halua, että nettimme olisi poissa yli 2 päivää, eli johdon ottaminen seinästä ei tuu toimimaan.)

Olen lukenut näillä sivuille jo monia auttavia aiheita, mutta en tajua niistä mitään. Jossain kysytään: Miten saan sillatuksi sen ja sen modeemin? Ja sitte joku tulee ja heittää jonku porttivaihdos linkin (Port Forwarding) Tai joku tollanen. Enkä tajua siitä, että pitäisikö munki tehä toi port forwarding homma vai ei?

Että voisiko joku kertoa kohta-kohdalta miten saisin vaihdettua IP:tä siltaamalla modeemini? :)

- Kiitos avuista :)

Edit: Latasin tälläsen ohjelman ku: P-660HW-D1 Upgrader for ZyXEL.

Tää pyytää mua vaihtamaan ip osotetta ennen ku jatkan tän asennusta.
    "Set IP-Address 192.168.1.33 / 255.255.255.0 for your computer before you begin"

Edit: Sain vaihettua ton ip:n ja nyt ku jatkan tää sanoo: "This operation will reset the settings on your P-660HW-D1 back to default"
    Eli pitäiskö mun sit laittaa kaikki niinku ne oli ennenkin? Ja koska en sitä osaa, niin pitääkö taas maksaa internet asentajalle, että se laittais tän netin taas toimimaan?

Last edited by a moderator: Apr 30, 2009
  2. Aeonus

Aeonus Regular member

Trophy Points:
    26
    Itselläni on sama boksi, oletko käynyt siellä HTML-pohjaisessa hallintajutussa?

Jos hyvä tuuri käy, laitteesi osoite on defaultti, kokeile avata
    http://192.168.1.1/
    Salasana on...hyvä kysymys.

Tuolta vasemmalta valitset Network -> WAN -> Internet Connection, ja kohdasta Mode valitset Routing sijasta Bridge. Sitten alhaalta Apply.

Sitä mitä muita asetuksia sinne tulee tehdä tuollaista muutosta tehtäessä, en tiedä.

Share This Page