Joo.. elikkä mulla on "pieni" ongelma mun koneella tai javassa. (koneeni Acer Aspire 8735zg. Eli siitä on jo suunnilleen vuosi kun jotain yritin vääntää ja piti javaa poistaa uuden tilalle, mutta poistinkin jotain yksittäisiä kansioita tyyliin javan sisältä. Nyt vaikka yrittäisin ladata uuden Javan, niin ei se lähde sitä pyörittämään. Ja kun yritän katsoa ohjauspaneelista Java-kohtaa tulee ilmoitus: Explorer.exe : sovellusta ei löydy. En todellakaan ole mikään tietokone ekspertti,joten neuvot olis todella tarpeen
Jospa kokeilisit poistaa ensin kaikki vanhat Java-osat lataamalla ja ajamalla JavaRa -nimisen sovelluksen ja asentaisit uusimman Javan sitten uudelleen. Ongelmatapauksissa on yleensä suositeltavaa ladata ensin koneelle Javan offline-versio ja tehdä asennus tuolta tiedostolta. Täältä löytyy Javan Windows Offline -versio.
Yritin käyttää JavaRa -nimistä ohjelmaa, mutta kun yritän poistaa vanhemmat javat, ohjelma haluaa minun sulkevan avoimet internet explorerit, vaikka minulla ei ole niitä edes auki ?
JavaRa:sta ei ollut apua mutta tuo javan offline versio auttoi. Latasin myös 32-bittisen javan 64:n rinnalle niin johan alko toimiin Kiitos avusta
Hyvä että ratkesi. Tuo bittisyys, 32 vai 64, valitaan selaimen mukaan. Selaimet ovat usein 32-bittisiä 64-bittisessä Windowsissakin.