paha Windows ongelma!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by _kerkko_, Oct 10, 2006.

1. _kerkko_

_kerkko_ Guest

aloin säätää windowssin eri desctop themejen kanssa ja ja kun hetken aikaa olin säätänyt jotain niin kaikki valikot, tehtäväpalkki,kansion reunat internet selaimen ylä valikko on aivan musta. sama juttu jokaisessa. voisi sanoa että kaikki mikä oli ennen winowssissa valkoista
    on nyt mustaa. en pysty vaihtamaan sitä mitenkään takaisin oletus aetuksille. kirjoitan tämäviestin omalta koneeltani ja se in on vaikeaa koska hädin tuskin näen mitä kirjoitan. KAikki on siis mustaa:S veikkaisin että laitoin jonkun ihme asetuksen päälle . pystyykö windowssin palauttamaa takaisin ja miten. vai miten saan takaisin kaikki vanhat valikot. itse niitä on vaikea säätää koska en näe niitä. auttakaa! yritän kohta pistää jonkin kuvan jos saan otettua, että miltä tämä näyttää.

2. _kerkko_

_kerkko_ Guest

3. _kerkko_

_kerkko_ Guest

4. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Käynnistä kone vikasietotilaan näpyttelemällä F8 näppäintä koneen käynnistyessä. Vikasietotilassa poista desktop softa jos olet jotain sellaista käyttänyt tuohon säätämiseen.

Jos et ole mitään softaa käyttänyt siihen, niin voisit kokeilla vikasietotilan kautta järjestelmän palautusta aikaisempaan palautuspisteeseen.

btw. käytä viestin editointia seuraavan kerran kun tulee jotain lisättävää tai korjattavaa

"Jos huomaa viestin kirjoittamisen jälkeen että jokin kohta ei mennyt ihan oikein niin [​IMG] kohtaa painamalla viestiketjussa oman viestin päällä, pääsee kyseistä viestiä muokkaamaan."

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689

5. _kerkko_

_kerkko_ Guest

mulla on ollu koneessa style xp ja poistin sen joku aika sitten ja valitsin luulatavsti juuri jonkun jäljelle jääneen style xp:n themen.
    eli mitään softaa ei ole enää, mutta osa themeistä on jäljellä.

mulla on myös windowssissA toinen käyttäjä ja se toimii moitteettomasti. miten voin sen kautta korjata oman käyttäjäni?

Last edited by a moderator: Oct 10, 2006

Share This Page