http://www.systemastore.fi/product_...43459&osCsid=2b88c2fd89c08c53734f8918c540a12b kattelin esim. tota pakettia ja yritin laskeskella osien hintoja vaan eipä emoa/prossua löytynyt edes! eli?? ooteko ite funtsinu että paljoko tos häviää jos tilaa paketin?
Häviää osien laadussa merkittävästi. Samaan hintaan saa Phenom II X4 960 setin nykyaikaisella 970 emolla. Näytönohjaimeksikin saa esim. HD 6950:n, joten pelitehokin on aivan toista luokkaa. Virturi tuossa paketissa on pommi. Itse jos kasaa osat niin tuolla budjetilla saa Nexuksen tai XFX:n tai halvan Super Flowerin. Ainoa missä oikeastaan häviää nykyhinnoilla on kiintolevy. Teranen Spinpoint on hyvä kiintolevy, mutta siitä ei näillä hinnoilla kannata maksaa 109 euroa (ottaa ennemmin 69 euroa maksavan 500gb levyn). Joten tuossa valmispaketissa ei ole hitusenkaan verran järkeä.
"AMD Phenom II 560 BLACK EDITION prosessori ASROCK EXTREME3 AMD 770 emolevy USB3 liitännällä" Eipä saa, eikä noita kyllä kukaan enää uutena haluakaan.
Kyllä se itse kasattu tulee halvemmaksi ihan pitkälläkin aika välillä. Koska kun ostat itse osat niin tiedät mitä saat. Samoin myös takuu ajat ovat huomattavasti pidemmät yksittäisissä osissa kuin kokonaisessa koneessa jossa se on yleensä sen 12kk. Kannattaakin selailla foorumia ja katsella omaan budjettiin soveltuvia paketti ehdotuksia.