Mitä mieltä olette? Packard Bell IMEDIA6510NCD Kannattaisiko ostaa? Toisesta likkeestä tuon saisi hintaan 593e.
Ei kannata. Saat tolla hintaa ihan hyvän pelikonee osina, mutta, kun kattoo jo tota näyttistä nii huh huh.
Tuleeko millaiseen käyttöön? Perussääntö on, että pakettikoneiden hinnoissa on reilusti ilmaa. Itse en tuosta maksaisi 400 euroa enempää, kun näytönohjain on täyttä kuraa ja prossukin aika lapanen. Käyhän tuo media-PC:sta, mutta jos käyttöön sisältyy pelaamista, kuvankäsittelyä uudemmilla ohjelmilla tai 3d-mallinnusta tms. ei tuolla tee kyllä yhtään mitään. Itse kasaamalla saa aina omiin tarpeisiin räätälöidyn koneen ja halvempaan hintaan kuin paketeissa. Paketeissa tuppaa olemaan liikaa tilpehööriä, jota ei tavallinen käyttäjä tarvitse, kuten peruskäyttöön liian suuri kovalevy ja liiallinen muistin määrä. Kun kasaat itse, et maksa turhasta etkä maksa paskasta.
Niihän tuon linkin takana mainitaankin että sopii mediakeskus käyttöön. Ja totta puhuvat eipä kelpaa juuri muuhun. Ja saat vaikka samat osat halvemmalla jos itse valitset vaikka Jimm'ssiltä tai nettorilta tai sen sellasilta.