Olen hankkimassa uutta konetta. Tässä tapauksessa itsekasaaminen ei tule kuuloonkaan. Tälläistä olen ajatellut. Onko tuossa koneessa hyvä hinta/laatu suhde, jos vielä parempaa pakettia noin 700e löytyy niin ehdottakaa.
Pakettikoneita en yleensä suosittele, mutta suosittelen tätä konetta. 8800GT voittaa 9600GT:n. Q6600:n ja Q8200:n ero on pieni. Q6600:lla on isompi välimuisti, toisaalta Q8200:lle on korkeampi väyläkannan nopeus. Silti minusta Q6600&8800GT paketti on parempi.
Totta, 8800 = 9800 ja 9800 > 9600. Tosin on jännä miten noissa pakettikoneissa panostetaan rahat, kyseisessä Wintoosan koneessakin on DDR3 muistia, josta peruskäytössä ei mitään hyötyä DDR2:seen verrattuna. Ja Q6600 on neliytimiseksi melko vanhaa sarjaa mutta neljä ydintä on kuitenkin aina jotain. Mutta kyllä tuo on parempi kuin ekan postin kone.
Tästä:http://www.aijaa.com/v.php?i=3918545.jpg ,tämä on jo huomattavasti parempi ja laadukkaampi vaihtoehto tuolle fujitsulle... Oletin, että osaat asentaa winukan itse, koska siinä täytyy vain painaa enteriä, ja seurata TODELLA yksinkertaisia ohjeita. Jos tilaat tämän, sinulle tulee valmis kone ja vista asennuslevykkeineen postiin, suosittelen!
Niin, mikähän oli viestin aloittajan syy, ettei käy muut kuin pakettikoneet? Onko trolli vai meinaako ostaa osamaksulla, vain herra tietää.
No mitäs väliä sillä muka on? Hän täysin selvästi ilmoitti ettei kasattu kone tule missään tapauksessa kyseeseen, ei siihen tarvitse kenenkään antaa mitään sen kummempia syitä
No ei tässä ketään olla teurastamassa Ei sitä syytä tarvi antaa, mutta omasta mielestäni ainut "syy" pakettikoneen ostoon on mahdollinen osamaksu.
No jaa, tuo ei ainakaan minun kohdallani ollut mikään syy tämän nykyisen koneeni ostamiseen, en vaan katsonut itselleni ollenkaan tarpeelliseksi kasata konetta, pärjään tällä ihan hyvin siinä käytössä kuin tämän hommasin (eli ihan tavallinen arkikäyttö joka ei sisällä mitään pelaamista). Suurin syy pakettikoneen hommaamiseen omalla kohdallani taisi olla erittäin hyvä takuu ja sen toimivuus, eipä tarvitse ihmetellä itse jos jokin osa koneesta kosahtaa ja lähettää se sitten korjattavaksi/vaihettavaksi, vaan soitto HP:lle ja seuraavana päivänä tulee lähettipalvelun kuriiri ja vie koneen mennessään tutkittavaksi sekä samalla korjattavaksi, ja mikäli jostain syystä korjaus venyy (muistaakseni yli 7 vrk), niin saan siksi aikaa sijaiskoneen veloituksetta käyttööni. Tuo ratkaisi valinnan pakettikoneen ja kasatun välillä minun kohdallani, muilla voi olla sitten ihan muunlaisia syitä