Varmaan joku on asennellut kyseistä ohjainta.. olisin vaan viisaammilta kysellyt että miksi siihen tulee kaksi virta johtoa kiinni vai onko toinen turha?? ei tullut asennus kuvia kortin mukana. kiitoksia jo etukäteen!
http://www.ixbt.com/video2/images/palit-3/palit-6800gs-scan-front.jpg Tuon kuvan perusteella tuohon oikeaan ylänurkkaan tulee yksi kappale PCI-E 6 pinnisiä lisävirtajohtoja.
Mulla onkin agp näytönohjain.. korttiin tulee yks virta liitin mutta siitä haarautuu kaks virta liitintä mihin pitää ottaa koneesta virta. niin kiinnostas tietää miks se tarvitsee kaksi virtapiuhaan koneelta??? onko kumpikin oltava kiinni?
Pystyisitkö laittamaan kuvaa siitä johdosta... Korttiin kuitenkaan tuskin tulee kuin yksi virtajohto.
onko se toi missä on compupack lappu se joka tulee koneeseen kiinni vai onko väliä?? kumpikin nimittäin käy! itse asiassa kumpikin on kiinni tällä hetkellä.. voiko hajottaa jotain?
Kumpi tahansa, tuohon en osaa sanoa voitko niitä molempia pitää, ei kai siitä haittaakaan ole mutta ihan turhaa.
Mää joskus mietin tota johdon tarkotusta. Kuinkahan iso jännite on pci-e virtaliittimessä? Kun molexihan on 3.3V niin jos ne olisi kytketty niin että saataisiin enemmän näytönohjaimelle(?) Edit. Tai muuta tarkoitusta en ainakaan keksi
mulla kanssa palit GF 6800 GS ja on otettu suoraan powerista tulevasta PCI-E virta johdosta... jos sinulla on sellainen niin kokeile sitä. ja luulisin että toimii koska oikein liikkeessä laittoivat silleen mulle.