Paljonko käytetty psp modattuna maksaisi?

Discussion in 'PSP' started by chatboy, Sep 14, 2008.

1. chatboy

chatboy Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli paljonko tänä päivänä olisit maksamaan modattu psp:stä(fat/slim)? Olettaen, että se sisältäisi (4gb)muistikortin ja muut pakolliset kaapelit ja tarvikkeet? Nyt kyseistä laitetta olisi tilattavissa ulkomailta mutta ei olisi mukavaa tietää jos suomesta olisi saanut halvemmalla/sama hinnalla.

2. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Itse maksoin yli vuosi sitten PSP:n Value Packista (fat) 99e, joten kyllä se maksimi hinta olisi tuo. Sen verran helppoa on asentaa Custom Firmware, että en maksaisi liikaa valmiiksi "modatusta" PSP-konsolista.

Helpoiten voit hintavertailua tehdä, kun selailet ja seuraat huuto.netissä olevien PSP-konsoleiden hintoja.

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Tosin se 99 EUR tarjous oli ja meni - ainakin mitä ohimennen olen hintoja nähnyt, yli satasta pyydetään kaikkialla käytetyistäkin laitteista. Ja siis uusi slimmi (PSP-2000) maksaa (käsittääkseni) n. 185 EUR.

4 gigan muistikortteja saa ainakin ulkomailta alle 20 euron.

Nykyään kun Pandoran patteri on keksitty, ei modauksesta varmaan juuri kukaan ole paljoa valmis maksamaan. Ennen oli sentään jonkinasteinen brickauksen vaara, jos jotain meni pieleen.

Eli summa summarum - uusi modattu konsoli + 4 gigan kortti: itselleni ostettuna pitäisin n. 150 euroa kipurajana. Laajemmin myytynä uskoisin
    vielä 160-200 EUR käyvän kaupaksi, jos takuuasiat ovat edes jotenkin järjestyksessä. Ilman takuuta en ainakaan itse maksaisi uudesta juuri enempää kuin käytetyistäkään.
    Modatun konsolin myynnin laillisuus voi olla syytä selvittää.

(edit: typo)

Last edited: Sep 26, 2008
  4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    en myy omaaani mutta voin sanoa että olen nähnyt 120€ huutonetissä

5. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    myyn omaani, hintavaraus on 150 e.

en mainosta linkeillä, mutta jos googlaatte: modattu psp 2gb maalattu

niin luulisi löytyvän. :>

6. HumppaSus

HumppaSus Member

Trophy Points:
    11
    Ihmettelen vaan miksi kukaan haluaisi luopua omasta modatustaan? Itse ostin reilu vuosi sitten 2 fattia a 99:- , modasin ne ja möin toisen hintaan 200:-. Laite oli siis uusi sisältäen 3.40 OE käyttiksen.

7. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    Nooh, eipä tuo niin iso menetys ole. uuden varmaan ostan ja modaan senkin kun ei siinä kauaa mene pandoralla. nuo ledit jne ovat sitten eri asia...

Share This Page