En ollu ihan varma tuliko oikeelle alueelle...Mutta asiaan, luin tuolta keskustelualueilta että sygatan palomuuri ois jäämässä vanhaks(ilmaisversio siis) joten olisiko hyviä ehdotuksia mitkä pelittäis F-securen viirustorjunnan kans. Zonealarm ei toiminu...
Onko sinulla nyt F-Secure Internet Security vai F-Secure Antivirus pelkästään? Tuossa Internet Securityssä ainakin on palomuuri jo itsessään(Ja vieläpä hyvä sellainen) että älä nyt mene mitään muuria mistään lataamaan ellet ole varma että nykyisessä ohjelmassasi ei ole muuria.
mulla on pelkkä antivirus ku se ei oo varsinaisesti se kaupallinen versio...ei kyllä tosin wareversiokaan
kuinka kauan kuitenkin pärjäisin ton sygaten kans ku oon tosi tyytyväinen toho? niinpä siinäpä kysymys.. harmi ku sygate ei enää tee päivityksiä olisin itsekkiin muuten käyttänyt sitä. Kyllähän sitä vielä voi käyttää mutta en tiedä sitte tulevaisuudessa miten pärjää kun viirukset yms haittaohjelmat lisääntyy koko ajan.
Vaikea yhtäkkiä sanoa. Sygatelta tosin aika vähän tuli muutenkin päivityksiä, että kyllä tuota itse uskaltaisin ainakin vuoden vielä käyttää. (tosin ajan tasalla olevan virustorjunnan kera) Mutta voithan aina laittaa vaikka tuon kerion, se on ilmainen ja siihen tulee päivityksiä.
nii se vaan tässä vähä pelottaa että jos tuo kerio ei pelitäkkää f-securen kans ni miten saisin vielä takas ton sygaten?
Tuolta löytyy vielä Sygaten ilmainen versio: http://www.simtel.com/product.download.mirrors.php?id=53687