kun mulla on palomuurina Sunbelt Kerio Personal Firewall v4.5.916 kun koneen laitaa valmiustilaan ja ottaa pois keriolla ei pääse nettiin ja vähän ajan päästä tulee että Sunbelt Kerio Personal Firewall on tullut ongelma ja tuote on lopetettava.
Hm, ei taida tykätä valmiustilasta. Kokeile poistaa Kerio ja asentaa uudelleen, jos toimisi paremmin. Ei kai koneessa ole muita palomuureja samaan aikaan, esim. Windowsin omaa päällä?
Kokeile asentaa vanhempi versio palomuurista: Kerio 2.1.5 tai aiempi 4-versio Jospa tuolla sitten toimisi. Mullakin tuo kyseinen Kerion versio aiheutti harmia, eli netin käyttö alkoi takkuamaan. Siirryin kuitenkin itse takaisin Comodo -palomuuriin ja nyt netti toimii ihan OK. -iec
niin mutta Comodossa ei oikein nettipelit toimi vai oletteko saaneet toimimaan kun minä kokeilin mitään peliä ei antanut läpi mennä onko kellään siihen neuvoja.
Noh,sama juttu,ongelmallista se on varsinkin Steamin pelien kanssa,mutta kun alat pelaan,niin laita palomuuri allow all -asetukselle oikealla klikkauksella tehtäväpalkin kuvakkeesta (muuttuu vihreäksi) niin pitäs kaikki pelit toimia netissä.Sit ku lopetat pelaamisen,niin laitat takaisin custom asetukseen (kuvake sininen).
Hmm, mulla ainakin toimii steam ihan ok - ei ongelmia. Peliä ekan kerran aloittaessa on hyvä aloittaa windows-moodissa eikä koko näytöllä että voi rastia ne luvat kuntoon kun palomuuri kyselee. Mitää eri sääntöjä en ole rukannut steam-peleille.
Sulla on jotain muuta häikkää koneellasi tai peliesi asetuksissa. Tiedän ainakin neljä erilaista kokoonpanoa ja kaikissa on steamin pelit toimineet ilman ongelmia. Kaikissa on palomuurina Comodo 2.4.18.184
Ainakin steamin pelit eivät ole sen kummempia "asetuksia" vaatineet, kunhan vaan antaa luvan nettiin. Vai mitä asetuksia meinaat?
niin mutta kun mulla oli sallittu kaikki ja oikein olin laittanut kaikki silti se ei löytänyt servereitä eikä lan pelejä Yleisesti combodon asetukset millä tavalla kannattaa olla
Voithan kokeilla ZoneAlarmia tai jotakin muuta. Mutta koneessa voi olla tosiaan jotakin muutakin outoa. Tässä linkki turvaohjelmista, jossa palomuurejakin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 Tutki Tapahtumienvalvonnan lokeista, onko siellä varotuksia ja virheitä, joista voi päätellä jotakin häiriöistä.
ei ole virheitä minä poistin sen kerion ja laitoin tilalle PC Tool Firewall Plus kun mulla on nyt siinä ongelma kun yritän mennä enemy territory pelaa servereitä ei löydy yhtään mikä vikana
Varmaan palomuuri estää koneen etsimästä/lataamasta esille noita servereitä.Asia varmistuu,jos poistat palomuurin käytöstä hetkeksi ja koitat mennä peliin,niin näet josko niitä servereitä löytyy.
kyllä niin toimii että otin pc tool firewallin pois käytöstä se toimi sitten nyt se peli pitäisi saada palomuurin kansaa toimimaan
Kun meet peliin palomuuri päällä ja rupeet etsiin servereitä,palaa takas windowsiin windows näppäimellä.Onko työpöydällä mitään palomuurin ilmotuksia,esim että kysyy lupaa suorittaa ohjelmaa? Itsellä oli joskus ainakin tuollainen ongelma muurin kanssa.Siihen vaan sit allow merkiksi ja alko pelit toimiin.