Heissan. mikä ilmainen palomuuri olisi paras kun virusohjelmana on f-secure 2006 , kun olin aikeissa laittaa zone alarmin mutta netissä luki ettei se ole yhteensopiva f- securen kanssa?kiitos.....
Kerio on ihan ok. Yhteensopivuudesta en osaa sanoa, mutta kokeile. Onhan tuo F-Secure pelkästään antivirus ettei se esim. ole F-Secure Internet Security?
joo ei ole kuin tuo antivirus. Mulla on tuo sygaten palomuuri nyt mut oon miettinyt että pitäisköhän se vaihtaa jos siihen ei saa enää päivityksiä, vai mitä mieltä olet?
Käyttelisin tuota Sygatea vielä parisen vuotta. Palomuuriohjelmistot eivät niinkään tarvitse päivittelyä kuin viruksentorjunta ja haittaohjelmien torjunta. Varsinkin, jos tuo loppullinen versio on täysin toimiva ilman mitään nykyisessä tiedossa olevia aukkoja.
en tiiä onks noi hyvii mut en suosittele ihan ilmasii jos tykkäät surffailla netissä!!! Hanki ehkä kallis mutta hyvä plaomuuri nii vältät monet ongelmat
pkaksp oli varsin oikeassa, miksi maksaa kun saat sen ilmaiseksi? itsellä zonealarm ja ihan tyytyväinen. ja f-securenkin saa ilmaiseksi kun kirjoittaa googleen > ilmainen f-secure kokeiluversio.
ja kiitoksia taas kerran! annan sitten olla sygaten, tuosta aukottomuudesta en tiedä mut ei tietääkseni ole sygaten aikana kukaan koneelle sontinu