Yhsistälmä Avast - Sygate on toiminut pitkään,ja hyvin.Ongelmat alkoi silloin,kun pitkän harkintan jälkeen vaidoin Sygate muurin Comodon.Ajattelin,että ehkä Sygate ei ole kovin turvallinen enää,koska päivityksiä ei oo tullut varmaan kahteen vuoteen,eikä tule jatkossakaan,siis vaihdiin pois.Comodo rupes toimimaan hyvin,ei ongelmia,paitsi,että välillä kone ilmoiti,että nettiyhteys katkes,eikä auttanut muu,kun konen buutaminen,Ja netti taas toimi,kunnes taas yteys katkes.Tämä tapahtui muutaman kerran päivässä.No,ajattelin,että ehkä Gomodo ei toimi Avastin kansa,niinpä vaidoin avastin Active Virus Shildin,joka on hyvä ohjelma,ei valittamista,muuta asia ei korjantunut,niin vaidoin Comodon Filseclab Personal Firewall-in,mutta näyttää siltä,että tämäkään ei autanut.Nyt kyll on semmoinen olo,että vika on muualla,minä epäilen vähän modemia,joka on aika vanha jo.Mitä mieltä olette,neuvoja kaipaan!Kiitos ! Edit: Kyllä tällä hetkellä palomuuri on se,joka tempuilee,koska kun käynisten koneen valmiustilasta, hetken päästä netti yht. katkee,ja Windows ei pystu korjaamaan,mutta jos sammutan palomuurin,niin kyllä windows hetkässä korjaa sen. Siis susitelkaa minulle palomuurin,joka toimisi hyvin Active Virus shieldin kanssa!Kitti!
Tässä on nyt jonkin aikaa ollut käytössä active virus shieldin kanssa Jeticon palomuuri Aika raskas konffata (valittaa joka napsauksesta), mutta pienellä alkusäädöllä varsin toimiva ja vähän resursseja syövä muuri.
Joo,kokeilin sitäkin,mutta hermot meni aika nopeasti,kun todellakin valitta kaikesta,ja tiettyjä ohjelmapäivityksijä en vaan saanut toimimaan - tai pitäisikö sanoa,että en osanut?!Joka tapauksessa en jaksanut tapella sen kanssa.Nyt on ollut 3 päivää käytössä Kerio,ja toistaiseksi on toiminut täydellisesti,eli ei netti katkenut kertakaan. kiitos joka tapauksessa vastauksesta,nyt ajattelin,että Kerio saa jäädä,mikäli toimii mun koneessa kunnolla.