Miksi en saa auki windowsin omaa palomuuria?! Ilmoittaa,että tunnistamattoman ongelman vuoksi windows ei voi näyttää windowsin palomuurin asetuksia! Olisin siinä samalla ottanut sen pois käytöstä ja ladannut sygaten mikä on ehkä parempi!
Mutta kyllä se windowssin palomuuri pitäis ensin saada pois päältä, ongelmia tulee jos kahta palomuuria käyttää yhtäaikaa...
Aika outoa..olisko koneelle päässyt joku virus, joka estää tuon palomuurin toiminnan? Ootko skannannut koneen? Yksi mahdollisuus olisi koittaa tehdä korjausasennus käyttikselle. Windowsin asennuslevy koneeseen, se ei hävitä sun omia setuksia eikä tiedostoja.
Muistaakseni Wintoosan oma palomuuri on suunniteltu niin että sen kanssa voi käyttää "oikeaa" palomuuriohjelmaa yhtäaikaa.
Joo voi käyttää muitaki mutta jos sen haluaa pois päältä niin pitäähän sen asetuksiin päästä. Itsellä kävi sama homma ja xp levyllä korjasin käyttiksen niin pääsin siihen. Eli xp levy sisään ja eka kohdassa asenna xp ja toisessa kohdassa "R"---korjaa asennettu xp
Hyvä osio valinta. Kannattaa sitten ottaa kone irti verkosta siksi aikaa kun poistelet ja asentelet palomuuria. Onhan sinulla järjestelmänvalvojan oikeudet?
Mutta kyllä esim dc++:san kanssa tulee ongelmia. Aktiiviksi ei taida päästä millään jos windowssin palomuuri on päällä.
Itselläni on Sygate Pro 5, eikä mitään ongelmia tuu vaik pistäisinkin windosin palomuurin päälle... ei edes DC++:ssa. Musta tuntuu vähän siltä että ei se windowsin palomuurikaan sitä DC++:n aktiivia estä (AINA). EI ainakaan mulla...
Itse olen ottanut koko windowsin tietoturvakeskuksen pois päältä. Sygaten Pro-versio valvoo liikennettä nyt. Vaihdoin Zonealarm Pro:sta, kun ei uusi ZA tykännyt asentua F-securen kanssa samaan koneeseen.
ohjauspaneeli-->windowsin palomuuri-->sitte vaa [bold]Ei käytössä (ei suositella)[/bold] eikö tuota pysty tekee... sillo ois kiinni EDIT: tai jos käytät xp sp1 tai pelkkää xp:tä ilman sp2:sta nii ohjauspaneeli-->verkkoyhteydet-->ja sieltä ominaisuudet käytössä olevaan verkkoyhteyteen ja viimesestä välilehestä oleva raksi suojaa tätä tietokonettä.... pois