Hei, sain vähän aikaa sitten kutsun Voddleriin, ja olen yrittänyt saada sitä käyntiin, mutta ohjelma herjaa palomuurista. Saan aina seuraavanlaisen viestin ohjelman käynnistyksen yhteydessä: "You have a firewall, open your firewall for outgoing trafic". Olen yrittänyt säätää erilaisia asetuksia, mutta en tosiaankaan aloittelijana ymmärrä miten palomuuri avataan ulospäin suuntautuvalle liikenteelle. Enkä uskalla muuttaa asetuksia itse, sillä haluan kuitenkin tietoturvatason säilyvän hyvänä. Olisiko täällä joku joka osaisi auttaa ja tietäisi miten palomuuri avataan? Eihän sitä kuitenkaan voi poistaa kokonaan käytöstä. Minulla on käytössä myös Windowsin palomuuri ja virustorjuntaohjelmista F-Secure. Kerran Voddler toimi tehtyjäni joitain säätöjä mutta eipä sitten enää seuraavalla kerralla, herjasi taas palomuurista, enkä muista mitä oikein tein! No mutta olen kovasti kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Voddlerin omat sivutkaan eivät osaanneet... Hyvää uutta vuotta kaikille!
Vistassa:Ohjauspaneeli-valitse näkymäksi ohjauspaneelin pääikkuna-salli ohj. win palom. kautta-poikkeukset välilehti-jos ohj. ei löydy listasta click lisää ohj.-tulee uusi lista,jos ei löydy-selaa-etsi Voddler-okokokokokokokokok