Minulta löytyy tällä hetkellä F-secure. Meinasin vaihtaa sen koska se estää muutaman pelin nettiominaisuuksia. Pelit katkeilevat ja olen saanut selville, että sen aiheuttaa F-secure. Meinasin hommata jonkun ilmaisen virustorjuntaohjelman ja palomuurin. Meinasin ainakin Avastia, joka taitaa olla ihan kelpo ohjelma. Sitten täytyisi hommata vielä joku palomuuri. Korvaako tuon Avast virustorjuntaohjelma ja erillinen palomuuri F-securen, eikä jätä aukkoja minnekään. Sivuilla ainakin lukee paljon ominaisuuksia, mutta onko ne kaikki aivan totta. Kertokaas kokemuksia tuosta Avastista ja mitä palomuuria suosittelette käytettäväksi tuon ohjelman kanssa. Voitte tietenkin laittaa ehdotuksia jos tiedätte muita parempia ilmaisia virustorjuntaohjelmia.
No tota nyt olen tosissani vaihtamassa tota F-securea pois johonkin kevyempään ilmaiseen ohjelmaan ja sitten haen vielä ilmaisen palomuurin siihen. Kumpaa yhdistelmää te suosittelisitte minulle: Avire antivir + Syngate vai Avast! + Kerio?
mää en suosittelis kumpaakaan.. koska tän hetkel paras ilmainen viruksentorjunta ohjelma on lienee active virus shield! eli sitä suosittelen ja sit palomuuriks zonea tai sygatea. http://www.activevirusshield.com
Kiioksia vaan. Tuo Active virus shield näyttää ihan samalta kuin kaspersky antivirus, mutta on tietysti ilmainen ja joitakin ominaisuuksia karsittu(toivottavasti myös vähän kevyempi). Oikeastaan juuri tälläistä oon etsinytkin