Eli kun yhdistän eMulessa palvelimeen Razorback 2, se pysyy päällä ehkä 5 minuuttia jolloin se katkeaa. Tämä vähän kiristää hermoja. Missähän vika mahtaisi olla?
Niin, mutta millä helvetillä saan pysymään tuon Razorbackin päällä? Vai onko sillä tiedostojen määrän kannalta mitään väliä millä palvelimella on kun nyt vain jollain on? Kyllä mun mielestä Razorback löytää eniten... Sais vain pysymään sen päällä niin kiva juttu olis.
Kyllä ne kaikki löytää saman verran, kun hakutapa on palvelimilta(eli etsii kaikilta ed2K-palvelimilta) eikä palvelin (eli etsii siltä palvelimelta, mihin olet yhdistänyt).
http://www.geocities.com/pasik1/Yhteys.JPG Jos joku viitsisi katsoa tuon kuvan ja kertoa mitä pitäisi korjata. Yhteyteni oli siis 2M/512 kbit/s DSL.
Kyllä sulla on asetukset ihan oikein Itse kuitenkin tiputtaisin Lähetysrajan 40kt/s ettei se ihan koko kaistaa veis!
Mikä tuon latausrajan pointti oikein on? Miksi latausnopeutta pitäisi rajoittaa, ei mene kyllä oikein jakeluun. Eikö 2M oo sama ku 2048?
Ei itse asiassa löydä, vaikka myös mielestäni näin pitäisi kyllä. Kyllä asia niin on, että Razorback2:lta löytää ensinäkin sorsia eniten ja toiseksi myös harvinaisempaa tavaraa mitä muilta ei löydy. [bold]Wesker2,[/bold] onkos sulla LowID?