Panasonic,canon vai samsungin digikamera?

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by palmu82, Jul 16, 2006.

1. palmu82

palmu82 Member

Trophy Points:
    11
    Olen ostamassa digikameraa ja olisin iloinen, jos jollain on kokemuksia tai vertailupohjaa seuraaviin kameramalleihin.

Samsung: Digimax L55w tai A7 ???
    Panasonic LumixDMC-LZ3 (220€)
    Canon Powershot A610 (280€)

Itselläni on tällä hetkellä canonin PS A400, ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Nyt haluaisin kumminkin kameran, jossa optinen zoom olisi 3-6x ja videokuvaa pitäsi saada 680X420 väh. 20fps(mielellään 30fps). Samsung vähän ihmetyttää, kun kameroita on vain vähän myynnissä harvoissa paikoissa ja kertomiksia niistä en ole juuri löytänyt. Tällä hetkellä olen kahden vaiheilla: Lumixin ja Canonin. Lumixin hyödyt 6x-zoom ja kuvanvakain, mutta toisaalta Canon on ollut ällistyttävän hyvä kamera, joten merkin vaihto tuntuu vaikelta. Canon on tietysti 40 euroa panasonicia kalliimpi..

Nyt kaipaisin teiltä hyvät kanssakumppanit kokemuksia ja ohjeita :)

2. agent_999

agent_999 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itellä tuo Panasonic Lumix en muista nyt merkkiä,mutta hyvä on ollut käyttää. Ominaisuudet 5 megapikseliä 3* zoom 12*dixital zoom 6 kuvausohjelmaa olen ollut tyytyväinne kameraan. Canon on kalliinpi kuin tuo panasonic ja melkein samat ominaisuudet ostaisin kyllä ton Lumix:inin.

Share This Page