Panasonic DMC-FZ18

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by ape69, Oct 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ape69

ape69 Member

Trophy Points:
    16
    Morjens kaikille.. :)
    Onkohan kellään viellä mitään kokemusta ko.kamerasta..?
    Ei kaiten tässä mallissa muuta eroa ole fz8 verrattuna,kuin pitempi zoomi,Hintaero 100e,pikseleitä enemmän(ei merkitystä..) ja tuo laajakulma jutska.. :) kertokaas mulle tyhmälle et,minkälaista hyötyy siitä on..

Olen tässä ostamassa seuraavaa kameraa entinen(canon 530 Disco pokkari..) Järkkäri linjalle ei nyt "perse" kestä niin, ajattelin että tässä voisi olla se minun kamera näihin minun luonto kuvauksiin mikä on nyt aika satumaista viellä.. :) Ja varmaan tämä tekee parempaa jälkeä...??

Kävin tuossa paikallisessa Kamera liikkeessä hypistelemässä kameroita ja kerroin samalla tarpeeni niin,myyjä latas pöydälle Panasonic z8,Canon is 5, ja G 7...Tuolla G7 saa varmaan hyvää jälkeä mutta on se niin jotenkin...Myyjä sanoi sitä firma kameraksi :) :).. Kun yritin ottaa G7..kuvia niin,se taka näyttö oli täynnä mun nenän jälkiä..( ei ole isoo kolvia :)..niin se ahisti jo heti alkuun...Mutta toi FZ8 tuntui kädessä tosi hyvältä..Myyjällä ei viellä ollut tuota FZ18...

KIITOS..
    ( toivottavasti saatte selvän..kiire on tuas..)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page