Panasonic NV-GS500 kameran videon siirto Pinnacle Studio 11 Plus ohjelmaan - "Kaappausvirhe"

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Fiili, Mar 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiili

Fiili Regular member

Trophy Points:
    26
    Mikä mahtaa mätätä? Yritän siirtää videota Panasonic NV-GS500:sesta Pinnacle Studio 11 Plus ohjelmaan, mutta joka kerta ohjelma herjaa "kaappausvirheestä".

Ohjelma antaa korjausvaihtoehdot. Näitä kokeilemalla homma ei silti toimi. Olen poistanut ja asentanut ohjelman jo pari kertaa uudelleen. Mutta aina tulee sama ongelma eteen.
    Ohjelma toimi hyvin muutama viikko sitten. Mutta käyttiksen uudelleen asentamisen jälkeen samaan koneeseen tämä ongelma on alkanut ilmentyä.
    Kaikki muu Pinnaclessa toimii. Mutta videokuvaa kamerasta en saa tuotua. Liitännät ym:n olen tarkastannut.

Tapahtuu kaikilla kaseteilla. Yritin tuolta Pinnaclen sivuiltakin löytää ratkaisua. Mutta en vielä ole saanut selville mistä tuo voi johtua?
    Kaikki "pitäisi" olla koneessakin kunnossa. Valikossa kaappauslähde kamera.

Tietokone reakoi kun kamera on kytketty firewirellä tietokoneeseen ja kytken kameraan virran.
    Pinnacle käynnistyy automaattisesti. Muutenkin se toimii jos olen muokkaa valikossa. Pystyn editoimaan jo koneella olevaa materiaalia. Mutta kameralta videoiden tuominen ei onnistu.

Microsoftin sivulta löysin tälläisen: http://support.microsoft.com/kb/885222 "Performance of 1394 devices may decrease after you install Windows XP Service Pack 2"
    Asensin kyseisen päivityksen WindowsXP-KB885222-v2-x86-FIN.exe mutta ongelma ei tälläkään muuttunut uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

Käyttiksenä Windows XP Professional + SP2 + kaikki päivitykset ja vielä tuo KB885222.

Voiko jokin Windowsin palvelu estää videon kaappauksen? Esim. Wireless Zero Configuration (802.11-sovittimien automaattinen määrittäminen) tai Universal Plug & Play -laiteisäntä sammuttaminen?

Kiitos jo etukäteen neuvoista! Tässä alkaa jo mennä hermot...

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page