Tarkoitus hankkia lähiaikoina tallentava dvd-soitin hintaluokasta 200 eur. Tällä hetkellä listallani top 2 ovat Panasonic DMR-ES10 ja Sony RDR-GX210S. Kumpi olisi mielestänne viisaampi valinta? vai ei kumpikaan... Onko kokemuksia kyseisistä laitteista? Sonyn merkki on ollut aiemmin jonkinlainen tae laadusta, mutta miten lienee nykyisin... Tosin vanha mallihan tuo jo on mutta haitanneeko tuo. Panasonicista on ainakin ollut ainakin joitain positiivisia kommentteja. Sonylla oli jollakin ollut ongelmia RGB-signaalin läpimenon suhteen (vanha keskustelu pvm 30.5.2005 tällä palstalla). Yksi tuleva homma dvd-tallentimella on siirtää VHS:ltä videokuvausmateriaalia dvd:lle. Olisiko tähän tarpeen olla jokin kiintolevytallentimella varustettu malli vai pärjääkö ilman? Ainakin vanhan tallennemateriaalin editointi on varmasti helpompaa kiintolevyn avulla. Tuosta editoinnista olen kyllä rehellisesti sanottuna aika pihalla... Lompakko kevenisi lisää tästä johtuen noin satasella. Ainakin Philipsillä on malli DVDR3450H alle 300 eur. Auttakaa "uunoa" dvd-tallennuksen ihmeelliseen maailmaa...
no mä olen käyttäny sonyn tuotteita koko ikäni ja ei voi muuta sanoo kun että laadukkaita ja kestäviä ovat. ei tuo panasonic ole yhtään sen huonompi. mutta itse taipuisin sonyyn sen kestävyyden ja luotettavuuuden kannalta. philipsiä älä mene koskaan ostamaan, omasta mielestäni se on ihan syvältä, ja kokemusta on siitäkin, huonompi kuvanlaatu, ei kovin kestäviä.